اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رمضان عبدالله برای آزادی فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکرد

کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه‌ای با تسلیت درگذشت دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: رمضان عبدالله برای آزادی فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره در اذهان ملت های آزاده جایگاهی رفیع خواهد داشت.

رمضان عبدالله برای آزادی فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین ریاست جمهوری به‌مناسبت درگذشت رمضان عبدالله، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ان لله و انا الیه راجعون

«إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ»

خبر درگذشت مبارزی نستوه، مجاهدی اندیشمند و برادری تلاشگر، متواضع، مومن و انقلابی مان، مرحوم  دکتر رمضان عبدالله شلح دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

 این شخصیت کم نظیر، مخلص و وفادار به آرمان قدس شریف، عمر با برکت خود را صرف تحقق آرمان والای آزادی فلسطین مظلوم و احیای مسیرجهاد وتقویت جبهه مقاومت و بسیج نیروها علیه استکبارصهیونیسم بین المللی و همچنین زمینه ساز  افول روز افزون این جریان شوم و خطرناک برای منطقه وجامعه بشریت کرد و گام های استوار و ماندگار در جریان پیروزی مبارزان  فلسطینی با هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ های غزه و دیگر نقاط سرزمین اشغالی برداشتند که کلام نورانی رهبر معظم انقلاب موید این مجاهدت ها و جانفشانی های با اخلاص ایشان و همفکران است که فرمودند:

این پیروزی ها و افتخارات ملت بی دفاع فلسطین در مقابل جبهه استکبارو ایادی منفورشان علاوه بر نصرت و لطف الهی، شبه معجزه بود. مرحوم  رمضان عبدالله شلح  حقیقتا در استمرار راه روشن و پر افتخار شهید والا مقام و مجاهدی فداکار دکتر فتحی شقاقی تا پیروزی مردم مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره در اذهان ملت های آزاده جهان جایگاهی رفیع خواهد داشت.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری ضمن عرض تسلیت مجدد درگذشت این شخصیت انقلابی و مجاهد فی سبیل الله را به همه ملت بی دفاع فلسطین و مردم سرافراز ایران اسلامی و همرزمان ایشان در خط مقدم جبهه مقاومت، از در گاه معبود الرحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان راه مقاومت، بویژه حاج قاسم سلیمانی و مرحوم حسین شیخ الاسلام و برای همسنگران و جنبش جهاد مقاومت مسئلت نموده و رجای واثق دارد حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین، تقویت  جریان مقاومت ، استحکام در مواضع قدس شریف و  تجهیز کامل مبارزان فلسطینی ذیل عنایات حضرت حق زمینه ساز آزادی این خطه ی مقدس از جنگال شوم ایادی و استکبار جهانی خواهد بود. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول