اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

ستاد مبارزه با کرونا تکلیف نمایشگاه کتاب را روشن می‌کند

معاون فرهنگی وزیر ارشاد درباره جلسه امروز با رئیس ستاد مبارزه با کرونا گفت: ما طرح و برنامه خود را در راستای نمایشگاه کتاب به ستاد ارائه کردیم و در نوبت بررسی قرار دارد.

ستاد مبارزه با کرونا تکلیف نمایشگاه کتاب را روشن می‌کند

محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز با جهان‌پور، رئیس ستاد مبارزه با کرونا با موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار داشت: ما برنامه‌هایی داریم که ستاد مبارزه با کرونا آنها را در نوبت بررسی قرار داده است و تا این ستاد آن را تصویب و جواب قطعی ارائه نکند از سوی وزارت ارشاد خبری منتشر نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که نمایشگاه کتاب در اولویت برگزاری قرار دارد یا خیر، گفت: آقای صالحی وزیر ارشاد مسأله را باید در نوبت بررسی ستاد برده تا درباره آن تصمیم‌گیری شود، اما پیش از ما برنامه‌های ورزشی در اولویت قرار دارند چرا که زودتر از ما ارائه شده است.

جوادی در پاسخ  به این سوال که پس از اول تیر که بازگشایی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را شاهد خواهیم بود، امکان اجرای نمایشگاه کتاب هم هست یا خیر، گفت: ما طرح را به وزیر ارشاد ارائه کرده‌ایم، اما طرح‌های ارائه شده به ستاد طبق اولویت بررسی می‌شوند و طرح‌های ورزشی در اولویت قرار دارند.

به گزارش فارس، چند روزی است گمانه‌زنی‌هایی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب در سال جاری مطرح شده اما امروز رئیس نمایشگاه اعلام کرد: اگر این مسأله امکان اجرا داشته باشد، باید ستاد ملی مبارزه با کرونا آن را اعلام کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول