اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اهدای ۴۲ سری جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به نوعروسان قوچان

فرمانده سپاه ناحیه قوچان از اهدای ۴۲ سری جهیزیه به ارزش ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به نوعروسان این شهرستان خبر داد.

اهدای ۴۲ سری جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به نوعروسان قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی زرقانی ظهر امروز در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان قوچانی در سالن مجتمع آساک دوچرخ، اظهار کرد: یکی از اقدامات سپاه همگام با سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، کم کردن درد و رنج های اقشار کم درآمد جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، بیان کرد: ۴۲ سری جهیزیه از طرف این قرارگاه با پیگیری‌های انجام شده به زوجین تقدیم شد که ارزش تقریبی آن‌ها ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده و شامل فرش، اجاق گاز و ماشین لبا‌سشویی است.

وی یادآور شد: در مناسبت‌های دیگر نیز قرارگاه محرومیت‌زدایی در راستای توزیع لوازم التحریر و سبدهای معیشتی به نیازمندان کمک‌هایی کرده است.

زرقانی تصریح کرد: اواخر سال گذشته بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان با همکاری و تعامل بین کمیته امداد و بهزیستی بیش از ۶۰ سری جهیزیه را به نوعروسان اهدا کرد.

ازدواج برای سالم‌سازی جامعه صورت می‌گیرد

امام جمعه قوچان نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در زمینه محرومیت‌زدایی، گفت: بازسازی و ترمیم قنوات در روستاها برای رفع مشکل آب، تهیه جهیزیه و بسته‌های معیشتی و اشتغال‌زایی و آموزش دادن از جمله تلاش‌های این سه نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان است.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با تأکید بر اینکه اسلام در حوزه ازدواج خیلی سرمایه‌گذاری کرده است، بیان کرد: باید ازدواج را در جامعه جا انداخت زیرا ازدواج برای سالم‌سازی جامعه است و عمده‌ترین مطلب برای سالم‌سازی جامعه زندگی خوب بوده چرا که با زندگی خوب هم اعتیاد کم می‌شود هم چالش در زندگی کمتر به‌وجود می‌آید.

وی تصریح کرد: ساده گرفتن ازدواج نیز مهم بوده و نباید سخت‌گیری شود، خداوند هیچ بنایی را مانند ازدواج دوست ندارد پس زندگی‌ها را با حلیت کامل انجام دهیم تا نعمات زیادی شامل حال شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول