اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

خرید و فروش حواله خودروهای ثبت نامی غیر قانونی است

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: افرادی که در قرعه کشی ثبت نامی خودرو قبول شده و حواله خودرو را بفروشند، تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.

خرید و فروش حواله خودروهای ثبت نامی غیر قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس  پلیس فتا پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: هرگونه خرید و فروش حواله خودروهای پیش فروش در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خرید و فروش کاملاً غیرقانونی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از شرایط شرکت های خودروساز در پیش فروش اخیر خودرو، عدم برخورداری خودروها از قابلیت صلح و انتقال آنها به نام شخص دیگری است متاسفانه پس از قرعه‌کشی در سایت‌های خرید و فروش شاهد آن بودیم بازار خرید و فروش این حواله ها داغ شده است که این موضوع در رصد پلیس فتا بوده و با این افراد برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: بعضی افراد سودجو در فضای مجازی  با تبلیغات و درج آگهی مانند: «فرم درخواست پر کنید و خودروی خود را خارج از نوبت تحویل بگیرید» سعی در کلاهبرداری از شهروندان و متقاضیان خودرو دارند.

رئیس پلیس فتا پایتخت به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان فریب تبلیغات و آگهی های افراد کلاهبردار در سایت‌ها و کانال‌های اجتماعی خرید و فروش خودرو را نخورده و حتما از منابع رسمی و معتبر اقدام به ثبت نام و خرید خودرو کنند و در صورت مواجهه با این گونه کلاهبرداری ها از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های سایبری اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول