اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

نخبگان علمی فرهنگ ورزش همگانی را نهادینه کنند

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه‌ها با توجه به وجود نخبگان علمی می‌توانند از جمله مراکز مهمی باشند که در ورزش به بحث فرهنگ کمک می‌کنند.

نخبگان علمی فرهنگ ورزش  همگانی را نهادینه کنند

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در  گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره اولویت‌های مرکز ورزش این دانشگاه، گفت:  یکی از مهمترین اولویت‌های دانشگاه آزاد در حوزه  ورزشی مقوله  فرهنگ‌سازی است. 

* نقش دانشگاه در فرهنگ‌سازی ورزش

وی افزود: دانشگاه‌ها از جمله ارگان‌ها و سازمان‌هایی هستند که می‌توانند در فرهنگ‌سازی نقش محوری داشته باشند و به تبع یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد این است که فرهنگ را در ورزش جوانان تحصیلکرده نهادینه کند. 

* ورزش درون فرهنگ ایران قرار دارد

لشگری گفت: ورزش درون فرهنگ ایران قرار دارد؛ به طوری که می‌توانیم با برنامه‌ریزی و حمایت از استعداد بالقوه جوانان فرهنگ‌سازی را در ورزش پیاده کرده و پیش‌قراول آن باشیم؛ البته مواقعی ناخشنودی‌هایی در ورزش دیده می‌شود که به دلیل مشکلات زیرساختی و فرهنگ‌سازی است. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که دانشگاه‌ها با توجه به  وجود نخبگان علمی می‌توانند از جمله مراکز مهمی باشند که در ورزش به بحث فرهنگ کمک می‌کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول