اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تعمیرات اسکله‌های بندرجاسک امسال به پایان می‌رسد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی بندر جاسک، تسریع در روند اجرا و نیز اتمام پروژه ها با هدف ارتقاء ظرفیت صادراتی، براساس برنامه زمان بندی شده در طرح جامعه این بندر را از مهمترین اقدامات سال جهش تولید عنوان کرد .

تعمیرات اسکله‌های بندرجاسک امسال به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی اظهار کرد: اولویت اصلی در بندر جاسک با هدف ارتقا ظرفیت این بندر، اتمام پروژه‌های عمرانی در سال جاری است که بازدیدهای میدانی موید این موضوع است که خوشبختانه پروژه‌ها از روند پیشرفت مناسبی برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: احداث اولین ساختمان مرجع دریایی کشور با زیر ساخت مهندسی دقیق و رعایت الزامات سازه‌ای کاملا استاندارد، ۶۵ درصد پیشرفت داشته که براساس برنامه تا پایان سال جاری وارد فاز بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر اداره بنادر و دریانورد شهید باهنر با بیان اینکه تعمیرات اساسی اسکله های بندر جاسک نیز  با پیشرفت ۷۵ درصدی درحال اجراست، گفت: پروژه‌های فاز ۱ ،۲،۳ ، پروژه اطفاء حریق و ساختمان مرجع دریایی نیز از دیگر پروژه‌های  مهم این شهرستان در حوزه دریایی و بندری بشمار می آید.

محمدحسینی افزود: اگر چه محدودیت‌های متاثر از شیوع ویروس کووید – ۱۹ اندکی  روند اجرایی برخی از  پروژه‌ها را با مشکل روبرو کرد اما با تدابیر صورت گرفته همه طرح‌ها براساس برنامه تا پایان سال مورد  بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گفته محمدحسینی در واگذاری پروژه‌های عمرانی و توسعه بنادر کوچک و بخصصوص بندر جاسک اقدامات خوبی صورت گرفته که با  تخصیص اعتبارات لازم جهت پیشبرد اهداف دریایی و بندری در سواحل مکران بر اساس اسناد بالادستی شاهد بازده حداکثری در این حوزه خواهیم بود.

به گزارش فارس، بندرچند منظوره  جاسک با عمق حوضچه ۲.۵ متر و طول اسکه ۵۲۰ متر در فاصله ۳۲۰ کیلومتری شرق بندر عباس واقع شده است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول