اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اهدای 22 سری جهیزیه به نوعروسان بردسکن

۲۲ سری جهیزیه با مشارکت خیرین، سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی به ارزش ۱۳۲ میلیون تومان به ۲۲ زوج جوان بردسکنی اهدا شد.

اهدای 22 سری جهیزیه به نوعروسان بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، در راستای محرومیت‌زدایی ۲۲ سری جهیزیه با مشارکت خیرین، سپاه  پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی به ارزش ۱۳۲ میلیون تومان به ۲۲ زوج جوان بردسکنی اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این مراسم اظهار کرد: وجه تفاوت ملت ایران با ملت‌های بزرگ دنیا و کشورهای غربی، خودش را در دوران کرونا نشان داد، شاهد بودیم تا قبل از کرونا در پس مباحث رسانه‌ای و تبلیغاتی آمریکا خود را ابرقدرت می‌دانست، بنابراین، در یک فضای میدانی کرونا مردم به عینه مشاهده کردند که دشمن واقعاً ضعیف و سست‌تر از تار عنکبوت است.

علیرضا جنیدی با اشاره به به سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه، بیان کرد: مردم و خیرین در جریان  شیوع کرونا که اغلب کسب‌وکارها تعطیل شده بود نگذاشتند نیازمندان بیشتر آسیب ببیند.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل و دومین سالگرد پیروزی نظام این است که برآمده از دل مردم است و با وجود تمام خباثت‌های دشمنان، ایران اسلامی مسیر خودش را با صلابت طی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در طول چهار دهه اخیر نظام انقلاب اسلامی هر جا خلاء و خباثت توسط دشمن ایجاد شد مردم پای نظام خود ایستادند و یکی از اضلاع خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، مردم بودند.

جنیدی افزود: جایگاه مردم به عنوان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاهی رفیع است و همه مسؤولان وظیفه دارند که مردم را به چشم یک ولی نعمت ببینند و مورد تکریم قرار دهند.

وی متذکر شد: همه ما وظیفه داریم در جهت کاهش آلام اقتصادی مردم به خصوص در حوزه معیشتی در لبیک به ندای رهبری که در ۱۲ سال اخیر شعارهای سال خود را هدفمند و روی مباحث اقتصادی قرار داده‌اند، تلاش کنیم.

 انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول