اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بهره‌برداری از یک واحد تولید تجهیزات بهداشتی در اهواز

یک واحد تولید کننده تجهیزات بهداشتی و حفاظتی و ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره یک اهواز با حضور استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از یک واحد تولید تجهیزات بهداشتی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، یک واحد تولید کننده تجهیزات بهداشتی و حفاظتی و ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره یک اهواز با حضور استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسید.

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در حاشیه مراسم افتتاح، اظهار داشت: واحد تولیدی تعاونی دیبای عافیت تولید کننده البسه کار صنعتی، اداری، نظامی، بیمارستانی و ماسک واقع در "شهرک صنعتی شماره یک اهواز" با ایجاد اشتغال برای 35 نفر بصورت مستقیم و با میزان سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید. 
 
محمدیان از به بهره برداری رسیدن ۵ پروژه عمرانی در این آیین خبر داد و افزود: پروژه های عمرانی بخشی از خیابان سازی، اجرای شبکه آب، فاضلاب، برق و احداث پستِ برق با مجموع اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند که ۴۳ واحد کارگاهی از مزایای این پروژه ها منتفع خواهند شد. 
 
وی یادآور شد: شهرک ها و نواحی صنعتی استان از ظرفیت ها و پتانسیل های مطلوبی برای متقاضیان سرمایه گذاری برخوردار است و پیش از شیوع کرونا تعداد ۱۱ واحد صنعتی در حوزه تولید انواع البسه بیمارستانی ، الکل و مواد شوینده ، تجهیزات بهداشتی و حفاظتی فعالیت داشتند اما پس از شیوع این ویروس، تعداد این واحدها به ۱۷ با افزایش تولید ، اشتغال و ظرفیت تولید همراه بوده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول