اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نوک پیکان استکبار به سمت آرامش کشور نشانه رفته است

یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: دشمنان بیشترین سرمایه‌گذاری و فشار را متمرکز بر برهم زدن آرامش کشور و شکستن خط مقاومت قرار داده‌ است.

نوک پیکان استکبار به سمت آرامش کشور نشانه رفته است

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سایه ناشی از بروز بیماری کرونا بر همه امور جهان در سال 2020 سایه افکنده است به طوری که بسیاری از کشورها تاکنون تبعات سنگین ناشی از بروز بحران اقتصادی متأثر از شیوع کرونا را در بخش‌های مختلف تجربه کرده و بسیاری دیگر نیز در ابتدای راه بحران در جهان هستند.

وی افزود: دغدغه‌های متعددی در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی در مورد آثار این بیماری در جهان وجود دارد که برخی چین و برخی دیگر آمریکا را در این زمینه مقصر جلوه می‌دهند اما به زمان بیشتری برای کشف ابعاد پنهان این ویروس و عامل اصلی پیدایش آن در جهان نیاز است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با بیان این که کرونا توان انسان مدعی امروز را در عصر تکنولوژی به چالش کشید، تصریح کرد: هنوز درمان مناسب و یا واکسنی برای این بیماری در جهان کشف نشده است و همین موضوع سبب شده تا مرگ و میر این بیماری در جهان افزوده شده و فعلا آینده روشنی از غلبه بر این بیماری در دست نباشد.

موسوی همچنین اضافه کرد: بسیاری از اقتصادهای جهان متأثر از شیوع کرونا در معرض آسیب اساسی قرار گرفته‌اند و پیش‌بینی این است که این اقتصادها در دوران پساکرونا به روش‌های مختلفی برای جبران این آسیب به منظور نجات خود متوسل خواهند شد که ممکن است هرج و مرج و آشوب‌هایی را در جهان بدنبال داشته باشد.

آمریکا و صهیونیست‌ها از هیچ چیز به اندازه مقاومت واهمه ندارند

وی گفت: مهم‌ترین مسأله امروز منطقه، تلاش رژیم صهیونیستی و آمریکا برای به انزوا کشاندن جریان مقاومت است و این در حالی است که داعش که ساخته و پرداخته دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه بود، با همت و اراده ملت‌های منطقه منکوب شد و در سوریه به کلی زمین‌گیر شده است و تلاش‌های آمریکا برای احیای آن نیز راه به جایی نبرده است.

موسوی، اصلی‌ترین دلیل حمله‌های مستمر هوایی صهیونیست‌ها به سوریه را تقویت تروریست‌ها و ضربه زدن به جبهه مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش و ثبات پایدار در سوریه به معنای مفتضح شدن صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای آنان و آمریکا است که با صرف میلیاردها دلار نتوانستند این کشور را به جولانگاه تروریست‌های دست‌پرورده خود تبدیل کنند.

وی همچنین عنوان داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها از هیچ چیز به اندازه جریان مقاومت در منطقه و جهان واهمه ندارند و به همین دلیل می‌خواهند کانونی‌ترین کشور حامی مقاومت یعنی ملت و کشورمان را در معرض آشوب، تنش، درگیری و انزوار قرار دهند اما به لطف الهی و با هوشیاری مردم در این زمینه هیچ کاری را پیش نبرده‌اند و در ادامه نیز ناکام خواهند ماند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای تشدید تحریم‌ها بخصوص در پی تودهنی محکم ایران در ارسال محموله‌های بزرگ بنزین به ونزوئلا، تصریح کرد: نوک پیکان استکبار به سمت آرامش موجود در کشور است و ما باید متوجه شرایط خاص زمانی خودمان باشیم و توطئه‌های در پیش رو را با دقت رصد کرده و رسانه‌ها در این زمینه به مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول