اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ساختمان بیمارستان فردیس تا پایان سال آماده است/نیاز به تزریق اعتبار 176 میلیارد تومانی

فرماندار فردیس با بیان اینکه ساختمان بیمارستان دولتی شهرستان فردیس تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد، گفت: برای تکمیل این پروژه به تزریق 176 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

ساختمان بیمارستان فردیس تا پایان سال آماده است/نیاز به تزریق اعتبار 176 میلیارد تومانی

ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: با پیگیری‌های استاندار البرز و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، عملیات عمرانی بیماستان فردیس   از امروز به صورت جدی از سرگرفته شد قرار است با تسریع در اجرای عملیات،  تا پایان سال ۹۹  تکمیل شود.

وی افزود:  به گفته پیمانکار پروژه، تا کنون ۴۶ میلیارد صرف احداث بیمارستان شده و بیش از  176 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل ساختمان بیمارستان، باید به پروژه تزریق شود.

فرماندار فردیس تصریح کرد:  پس از تکمیل عملیات عمرانی بیمارستان و با آغاز سال ۱۴۰۰  دانشگاه علوم پزشکی البرز نسبت به تامین تجهیزات بیمارستان اقدام خواهد کرد.

وی  با بیان اینکه احداث بیمارستان از  مهمترین مطالبات مردم شهرستان  ۷۰۰ هزار نفری فردیس است، یادآور شد: با توجه به بافت جمعیتی وآسیب پذیری شهرستان فردیس، علیرغم نزدیکی به مرکز استان، وجود بیمارستان در این شهر ضرورت دارد که با شیوع ویروس کرونا کمبود بیمارستان در فردیس، بیش از پیش آشکار  شد.

اینانلو با اشاره به تامین اعتبار بیمارستان فردیس از محل سفر ریاست جمهوری به استان البرز، افزود: با تانین اعتبار  پروژه بیمارستان در همان سال آغاز شد؛ اما با توجه به شرایط پیش آمده در کشور وقفه ای در کار احداث بیمارستان افتاد که امروز شاهد آغاز مجدد عملیات عمرانی بیمارستان فردیس هستیم.

 وی در پایان از حمایت  استاندار البرز  در تامین مطالبات مردم به ویژه برای تکمیل بیمارستان فردیس و پیگیری‌های مجدانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تقدیر کرد و گفت: هدف همه مسؤولان ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی  شهروندان است که امیدواریم با راه اندازی بیمارستان، مهمترین دغدغه شهروندان به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول