اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار فرمانده ارتش صهیونیستی درباره آرامش قبل از طوفان

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی با هشدار درباره احساس نادرستی که از وضعیت امنیتی در منطقه به صهیونیست‌ها دست داده، گفت تهدیدها علیه این رژیم از بین نرفته‌اند.

هشدار فرمانده ارتش صهیونیستی درباره آرامش قبل از طوفان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد وضعیت امنیتی کنونی که در منطقه برقرار است، آرامش قبل از طوفان است و صهیونیست‌ها نباید به آن دلخوش باشند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» این اظهارات کوخاوی را اولین نشانه از آغاز جنگ در کابینه جدید تل‌آویو بر سر بودجه نظامی توصیف کرده و به نقل از وی نوشت: «این [وضعیت]، یک تناقض امنیتی است... تا زمانی که ثبات امنیتی باشد، این احساس گمراه کننده نیز هست که تهدیدها از بین رفته‌اند».

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نباید نیازهای امنیتی را کوچک بشمارد، توضیح داد: «[مقابله ارتش اسرائیل با تهدیدها را] نباید بدیهی شمرد، زیرا خود به خود انجام نمی‌شوند.».

تایمز اسرائیل با اشاره به تاثیری که شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد رژیم صهیونیستی گذاشته، نوشت که کاهش بودجه نظامی تل‌آویو می‌تواند اجرای کامل طرح ارتش موسوم به «مومنتوم» برای نوسازی و ایجاد تغییرات ساختاری برای مقابله مؤثرتر با ایران و گروه‌های مقاومت در منطقه را به خطر بیاندازد.

کوخاوی در این باره اظهار داشت: «ما کار خود روی مومنتوم را ادامه می‌دهیم و برنامه‌ای چند ساله تدوین می‌کنیم. مومنتوم روشی است که از طریق آن شکاف‌های [امنیتی] را می‌بندیم و برتری است که بر دشمنان خود خواهیم داشت».

پیش از این نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی مانع تداوم اقدامات خصمانه این رژیم علیه ایران نمی‌شود.

این در حالی است که یک شبکه صهیونیستی نیز از تصمیم تل‌آویو برای تشکیل کابینه امنیتی جداگانه و کوچکتر برای بررسی اختصاصی مسائل حساس از جمله اشغال کرانه باختری و مسئله ایران خبر داد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول