اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف ۲۸ قلم انواع مکمل‌ و داروهای هورمونی قاچاق در سنندج

دبیر کمیته پیشگیری و مقابله با قاچاق محصولات سلامت‌محور دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: روز گذشته ۲۸ قلم انواع مکمل‌های ورزشی و داروهای هورمونی قاچاق و غیرمجاز به ارزش۳۴۳ میلیون ریال در سنندج کشف و ضبط شد.

کشف ۲۸ قلم انواع مکمل‌ و داروهای هورمونی قاچاق در سنندج

مظفر اسلامی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: کارشناسان نظارت و بازرسان غذا و داروی دانشگاه طی بازرسی و نظارت بر محصولات بهداشتی با همکاری نیروی انتظامی از یک مکان دپوی محصولات سلامت محور قاچاق و غیرمجاز بازرسی بعمل آوردند و محموله قاچاق را شناسایی و پرونده تخلف را به مراجع قضایی ارجاع کردند.

دبیر کمیته پیشگیری و مقابله با قاچاق محصولات سلامت‌محور دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این محموله ۲۸ قلم انواع مکمل‌های ورزشی و داروهای هورمونی قاچاق و غیرمجاز به ارزش۳۴۳ میلیون ریال بود.

وی اذعان کرد: قاچاق از لحاظ اقتصادی سلامت و اقتصاد جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

 دبیر کمیته پیشگیری و مقابله با قاچاق محصولات سلامت‌محور دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین داشتن برچسب اصالت سلامت بر کالاهای سلامت‌محور تولیدات داخلی را ضروری برشمرد و گفت: برچسب  مصرف‌کننده را نسبت به سلامت کالا آگاه می‌کند.

اسلامی‌نیا یادآور شد: مصرف هرگونه مکمل لاغری و مکمل‌های بهداشتی مورد اطمینان تنها باید از داروخانه‌ها و با تجویز و مشورت پزشک یا داروساز تهیه کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول