اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعزام 4 تیم برای پیدا کردن خانم مفقود شده در جنگل‌های کیاسر

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساری گفت: فرخنده خسروی خانم ۵۵ ساله دامداری که عصر روز دوشنبه به دنبال دام خود رفته بود بعد از ۴۸ ساعت گشت تیم‌های امدادی و تلاش نیروهای هلال‌احمر و کمک جامعه محلی پیدا شد.

اعزام 4 تیم برای پیدا کردن خانم مفقود شده در جنگل‌های کیاسر

سیداکبرموسوی زرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: فرخنده خسروی خانم ۵۵ ساله دامداری که عصر روز دوشنبه به دنبال دام خود رفته بود بعد از ۴۸ ساعت تلاش گشت تیم‌های امدادی و نیروهای هلال‌احمر و کمک جامعه محلی پیدا شد.

وی افزود: ماجرا از این قرار بوده که این خانم براثر گرما دچار سرگیجه شده و  بیهوش می‌شود که با به‌کارگیری دو تیم امدادی، دو تیم کوهستان، سگ‌های تجسس آتش‌نشانی و همکاری جامعه محلی و دهیاران منطقه پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساری با بیان اینکه حال عمومی این فرد در حال حاضر خوب است، اضافه کرد: این اتفاق در منطقه روشن کوه کیاسر رخ داده است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه ضروری است افراد تلفن همراه خود را به همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: البته یکی از مشکلات ما بحث نقاط کور مخابراتی است که معضل بزرگی بوده است.

موسوی یادآور شد: این دست اتفاقات از جمله مفقودی در  منطقه دودانگه بیشتر از چهاردانگه داریم چون جنگل‌ها را نمی‌شناسند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول