اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مومنانه؛ توزیع ۲ هزار بسته حمایتی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرمانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین نمادین توزیع کمک‌های مومنانه مدارس غیردولتی استان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از کمک مومنانه ۱۱ میلیارد ریالی مدارس دولتی و غیردولتی استان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت آسیب دیده از شرایط کرونا خبر داد.

کمک مومنانه؛ توزیع ۲ هزار بسته حمایتی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد اسکندری‌نسب اظهار داشت: پویش کمک‌های مومنانه  پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی مومنانه و یاری اقشار آسیب‌پذیر جامعه در پی شیوع کرونا و با هدف جمع‌آوری هدایای فرهنگیان و دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت استان در ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان  ضمن تقدیر و تشکر از موسسان مدارس غیردولتی استان خاطر نشان کرد: دو هزار و ۵۶۹ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، کنسرو ماهی و رب گوجه به ارزش ۲۴۹ هزار تومان به همت مدارس غیردولتی و هیئت امنایی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان‌ها و مناطق استان در حال توزیع است.

اسکندر‌ی‌نسب از کمک ۴۵۰ میلیون تومانی  دانش‌آموزان و فرهنگیان مدارس دولتی استان در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه با همکاری بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان نیز خبر داد.

انتهای پیام/3388/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول