اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پایش واجدین شرایط مسکن ملی با پایان تکمیل اطلاعات متقاضیان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه پالایش اطلاعات افراد پس از تکمیل اطلاعات انجام می‌شود، گفت: پس از پایش واجدین شرایط برای دریافت مسکن معرفی می‌شوند.

پایش واجدین شرایط مسکن ملی با پایان تکمیل اطلاعات متقاضیان

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت مسکن اقدام ملی در زنجان آغاز شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه متقاضیان مسکن ملی دو هفته‌ مهلت دارند تا به ادارات راه و شهرسازی مراجعه کنند، افزود: از متقاضیان درخواست می‌شود بر اساس زمان‌بندی اعلام شده که از طریق پیامک به آنها ارسال می‌شود، در اداره حضور یابند تا از ازدحام جمعیت خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه افرادی که از طریق سامانه پیامکی در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند، مهلت دارند در زمان‌بندی اعلام شده مدارک خود را ارائه کنند، عنوان کرد: تکمیل ثبت‌نام متقاضیان از 13 خرداد ماه آغاز و طی دو هفته ادامه می‌یابد.

شاهین‌فر با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از تراکم جمعیت زمان حضور هر یک از متقاضیان اعلام شده است، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراجعه متقاضیان مورد توجه قرار دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه پالایش اطلاعات افراد پس از تکمیل اطلاعات انجام می‌شود، تصریح کرد: پس از پایش واجدین شرایط برای دریافت مسکن معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول