اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اهدای بسته‌های معیشتی به کیوسک‌داران شاهرودی

مسؤول بسیج رسانه شهرستان شاهرود از اهدای بسته‌های معیشتی به کیوسک‌داران این شهرستان در راستای حمایت از آن‌ها در ایام تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

اهدای بسته‌های معیشتی به کیوسک‌داران شاهرودی

علی عامری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به فعالیت‌های اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود در ایام شیوع کرونا با فرهنگ‌سازی، بازوی قوی کادر درمانی و مسؤولان اجرایی در آگاه‌سازی مردم و در خانه ماندن آن‌ها بودند و گام مهمی را در کنترل این بیماری برداشتند.

وی افزود: در فضای مجازی و در ارتباطات اجتماعی، خبرنگاران و اصحاب رسانه شاهرود با تمام توان در راستای آگاه‌سازی مردم برابر این بیماری تلاش کردند و در کنار سایر نهادها و گروه‌های جهادی در جهادی مقدس در راستای مقابله با ویروس کرونا گام برداشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مسؤول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان شاهرود با اشاره به همراهی، همکاری و همدلی همه مردم و مسؤولان و گروه‌های جهادی در راستای مقابله با کرونا و کاهش شیوع آن، گفت: اگر امروز شهرستان شاهرود در وضعیت سفید قرار دارد، به برکت این همدلی، همراهی و هماهنگی همه اجزای شهرستان و اثرگذاری اصحاب رسانه در این فضا است که مورد اذعان همه مسؤولان اجرایی و عملیاتی قرار دارد.

عامری با اشاره به اقدامات بسیج رسانه شهرستان شاهرود در راستای حمایت از اصحاب رسانه در مقابله با این بیماری بیان کرد: تهیه بسته‌های بهداشتی و اهدا به اصحاب رسانه و خبرنگاران، تهیه بسته‌های معیشتی و اهدا به اصحاب رسانه آسیب‌دیده از این بیماری و اهدای بسته‌های معیشتی به کیوسک‌داران شهرستان در راستای حمایت از آن‌ها در ایام تعطیلی از اقدامات این کانون در این ایام بوده است.

وی با بیان اینکه حضور فعال رسانه‌ها و مطبوعات همچنان در زمینه آگاه‌سازی و حمایت از کادر درمانی و پزشکی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همه به اثرگذاری رسانه‌ها اذعان دارند و این نشان‌دهنده حرکت هوشمندانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در این برهه است و امیدواریم حمایت‌های مسؤولان همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم این ویروس را مهار کنیم و از بین ببریم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول