اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انفعال در برابر فساد، شایسته نمایندگان ائتلاف نیروهای انقلابی نیست

عضو شورای مرکزی مجمع یادواره شهدا دانشگاه شیراز گفت: از نمایندگانی که به اسم ائتلاف نیروهای انقلابی رأی آورده‌اند، انتظار می‌رود که انقلابی عمل کنند نه منفعل و همواره مواظب کلام ، قلم و آرا مردم باشند.

انفعال در برابر فساد، شایسته نمایندگان ائتلاف نیروهای انقلابی نیست

 علی احمدی سعدی/دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق عمومی، عضو شورای مرکزی مجمع یادواره شهدا دانشگاه شیراز/خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نمایندگی مردم موهبتی الهی است که اگر آن را درست به منزل برسانند، عزت دنیا و آخرت برای خود خریده‌اند و چنان چه با سوءاستفاده از آن، دنیای خود را آباد کنند، باید بدانند که گریزی از محکمه عدل ندارند و در هر دو سرا منفور خواهند بود و مجازاتی سخت و عذابی دردناک در انتظارشان.
رهبر معظم انقلاب، طی سخنرانی‌های متعدد ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی که شایستگی نمایندگی از طرف ملت شریف ایران داشته باشد را فرموده اند که در پایگاه اطلاع‌رسانی معظم‌له، موجود است. این فرمایش در انطباق با فردی که منتخب مردم یک منطقه شده و اعتبارنامه‌اش تایید نشده است، هیچ سنخیتی ندارد.
وقتی به مدرک دکترای این آقا (تاجگردون)، ایراد وارد می‌شود که این مدرک جعلی است...
وقتی گفته می‌شود شبکه خانوادگی و فامیلی در شرکت‌های دولتی و غیردولتی ایجاد کرده است...
وقتی متهم به رانتخواری و سوءاستفاده از جایگاه نمایندگی ملت است...
وقتی گفته می‌شود با دستکاری بودجه ۹۹ در کمیسیون تلفیق، آن را به نفع نجومی بگیران تغییر داده است، آدمی شکایت پیش چه کسی باید ببرد؟!
اصلاً چرا چنین شخصی باید برای کاندیداتوری تأیید صلاحیت شود که حال بخواهند، اعتبارنامه‌اش را رد کنند!؟
یاللعجب! آقایان بعضاً(نه همه) آنقدر تشنه خدمت به این ملت شریف هستند که حاضرند چندین برابر حقوقی را که در این چهار ساله نمایندگی مجلس دریافت می‌کنند، هزینه کنند تا به کرسی سبز خدمت جلوس فرمایند.
آنقدر شیفتگی و دلدادگی برای خدمت، بعید است... البته بعید هم نیست.
شیفتگی برای خدمت به کاخ نشینانِ زالو صفتِ مرفهِ بی درد، نه خدمت به پابرهنگانِ کوخ نشینِ مستضعف. أین تذهبون آقایان؟!...أین تذهبون؟!

ما شیرازی‌ها، ائتلاف نیروهای انقلابی را به مجلس فرستادیم اما از بین این چهار نماینده منتخب، تنها ،آقای روح الله نجابت به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعتراض می کند!!
آن هم نه اعتراضی بی‌پایه و اساس بلکه اعتراضی با سند و مدرک است و اینکه چرا این نمایندگان محترم حرفی نمی‌زنند، جای بسی تأمل و تأسف دارد...
مراد ما، در تعریف «ضد انقلاب» فرموده‌اند:
"امروز، ضدانقلاب کسی است که در آن کاری که مشغول هست، سستی کند. در آن کار، بیکاری کند یا اشخاصی را وادار کند که آنها کم‌کاری کنند، از زیر بار  شانه خالی کنند که این ضربه‌ای است به کشور خودشان."
و مفهوم انقلابی عکس همین مطالبی است که امام راحل آن را بیان فرمودند.


آقایان نمایندگان شیراز!
شما به اسم ائتلاف نیروهای انقلابی رأی آورده‌اید پس انتظار می‌رود که انقلابی عمل کنید نه منفعل.
متذکر می‌شوم که باری دیگر به سوگندنامه‌ای که در مجلس قرائت کرده اید، رجوع کنید. به صحیفه امام راحل رجوع کنید.
آقایان نمایندگان! امام عزیز ما یک تار موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ نشینان، ترجیح می‌داد. طرفدار کوخ‌نشینان باشید، نه کاخ نشینان.
آقایان نمایندگان! امام سیدالشهدا(سلام الله علیه) که خود را پیرو او می‌دانیم، در آخرین وصیت خود به امام زین‌العابدین(سلام الله علیه) فرمودند:
«یا بُنَیَّ إِیَّاکَ وَ ظُلْمَ مَنْ لَا یَجِدُ عَلَیْکَ نَاصِراً إِلَّا اللَّهَ» ای فرزندم! از ظلم به کسی که در برابر تو، هیچ یاری کننده‌ای به جز خداوند ندارد، بر حذر باش.
بنابراین به شدت مواظب کلامتان، قلمتان، رأی‌تان و... باشید تا ظلمی به کسی نکنید بلکه مدافع حق و مظلوم باشید.
و بدانید که مسئولید هم در پیشگاه خدای سبحان و هم در برابر ملت شریف ایران اسلامی.

در پایان؛
به خودم و به شما نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هر کس این مطالب را میخواند متذکر میشوم که ما ابد در پیش داریم و باید در پیشگاه خدای سبحان پاسخگوی تمام اعمالمان باشیم اگر وجدان بیداری داریم و به قیامتی معتقدیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول