اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ثبت نام بیش از 5 هزار واحد صنفی گچساران در سامانه سلامت

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گچساران گفت: تاکنون پنج هزار و ۵۶۰ واحد صنفی این شهرستان برای دریافت گواهینامه سلامت و کدرهگیری در سامانه سلامت سیب ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام بیش از 5 هزار واحد صنفی گچساران در سامانه سلامت

آرین غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  از نام‌نویسی اصناف گچساران در سامانه سلامت خبر داد و گفت: تاکنون  پنج هزار و ۵۶۰ واحد صنفی این شهرستان  برای دریافت گواهینامه سلامت و کدرهگیری در سامانه سلامت سیب ثبت نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تمامی اصناف در این شهرستان برای ادامه فعالیت خود بایستی در سامانه سلامت در سایت وزارت بهداشت گواهینامه سلامت ثبت نام و کد رهگیری را دریافت کنند و در معرض دید بازرسان بهداشتی و مردم قرار بدهند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گچساران  با بیان اینکه اصناف پس از تأیید تعهدنامه و دریافت کد بهداشتی و نصب آن در واحد صنفی می‌توانند فعالیت کنند، ادامه داد: اصناف شهرستان برای گرفتن کد رهگیری و ادامه فعالیت باید به سایت  salamat.gov.ir  وارد شوند و ثبت نام کنند.

غلامیان  خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱ اکیپ متشکل از ۱۷ بازرس بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا بر بازار گچساران نظارت دارند.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول