اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین گفتمان امام راحل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شناساندن گفتمان امام خمینی (ره) در جهان تأکید کرد.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین گفتمان امام راحل

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: امام راحل، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر معاصر و بیدارکننده ملت‌ها از ظلم‌پذیری و استبداد بودند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با درک صحیح از اسلام و با ازخودگذشتگی برای بیدار کردن ملت‌ها قیام کردند و در این مسیر از همه‌چیز خود برای خدا گذشتند و این سبب شد دل‌های ملت‌های جهان را به سوی خود و اسلام ناب محمدی (ص) جلب کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امام راحل خودباوری را در ملت مسلمان ایران و ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ظهور رساندند، گفت: امروز جهان مرهون زحمات امام راحل است؛ چراکه بیداری‌ها، ظلم‌ستیزی‌ها و انزوای جهان غرب و استبداد به برکت قیام معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

خوش‌قدم با تأکید بر تداوم راه و مسیر امام راحل با اشاره به سخنان خلف صالح آن امام راحل بیان کرد: امام خامنه‌ای مسیر روشن این انقلاب را حرکت در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی که امام راحل ترسیم کرده‌اند، قرار داده و مسیر و راه و مکتب امام خمینی (ره) را مسیر تداوم انقلاب و تمدن بزرگ اسلامی بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز نسل نوجوان و جوان جامعه باید اهداف و آرمان‌های امام راحل را بدانند، گفت: تبیین و تشریح گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان امام راحل در ظلم‌ستیزی، خودباوری و خدایاوری و حمایت از مظلوم باید در جامعه انجام شود تا نسل جدید جامعه با آن آشنا شوند و در مسیر آن قدم بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به فضای مجازی و ظرفیت آن در شناساندن گفتمان امام خمینی (ره) در جهان گفت: باید از این ظرفیت استفاده کرد و با حضور هدفمند و با برنامه در این فضا در راستای تبیین و ترویج گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری گام برداشت تا به اهداف عالیه انقلاب در تحقق جامعه مهدوی دست یابیم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول