اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«سینماماشین» به مشهد رسید/ مدیر «سوره» تغییر کرد/ «بنیامین» عرضه شد

پس از استقبال از برنامه «سینما ماشین» در برجِ میلادِ تهران، مشهد مقدس با اکران «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان دومین شهر بزرگ میزبان سینما ماشین خواهد بود.

«سینماماشین» به مشهد رسید/ مدیر «سوره» تغییر کرد/ «بنیامین» عرضه شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، روابط عمومی طرح «سینما ماشین» اعلام کرد پس از تجربه موفق نمایش «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در پارکینگ برج میلاد تهران، مشهد مقدس از روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه به عنوان دومین شهرِ بزرگ کشور میزبان این طرح خواهد بود.

نخستین «سینما ماشین» کشور پس از انقلاب، با همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و شرکت سینمایی نورتابان در تهران و با نمایش «خروج» افتتاح شد و با انتخاب مشهد به عنوان دومین توقف‌گاه کاروان «سینماماشین» بزودی سایر فیلم‌ها و شهرهای میزبان این طرح نیز بصورت رسمی معرفی خواهند شد.

«سینما ماشین» مشهد در خیابان خیام شمالی،میدان سپاد(بهارستان) برگزار می‌شود و خانواده‌های مشهدی از روز پنجشنبه ۲۲ خرداد می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی «ایران تیک» در دو سانس ۲۱ و ۲۳ بلیت نمایش آخرین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در طرح «سینماماشین» را تهیه کنند.

 

 

* محمدجواد موحد مدیرعامل باشگاه فیلم سوره شد

با حکم هیئت مدیره باشگاه فیلم سوره، محمدجواد موحد مدیرعامل این مجموعه سینمایی شد.

موحد که پیش از این قائم مقام باشگاه فیلم سوره بوده، مجری طرح سریال «کتونی زرنگی» و فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» بوده و در کارنامه خود تهیه‌کنندگی آثار کوتاه داستانی متعددی را دارد.
شفاه از ابتدای تأسیس باشگاه فیلم سوره به عنوان مدیرعامل در این مجموعه هنری سینمایی حضور داشت و فیلم‌های سینمایی «بیست و یک روز بعد» و «دیدن این فیلم جرم است» محصول اوست.

 

 

* عرضه اینترنتی انیمیشن «بنیامین» از امروز

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به کارگردانی «محسن عنایتی» و تهیه‌کنندگی «مصطفی حسن‌آبادی»، از امروز سه‌شنبه 20 خردادماه از طریق سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار به آدرس Ammaryar.ir و همچنین شبکه نمایش خانگی عرضه ‌شد.

«بنیامین»، دومین انیمیشن پرفروش‌ترین تاریخ سینمای ایران است که در ایام اکران توانست نظر بسیاری از مردم و نخبگان را به خود جلب کند.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» با ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان فروش در سینماتیکت و ۳۱۲ میلیون تومان فروش در مناطق و شهرهای فاقد سینما توسط سامانه توزیع عماریار (سینماسیار)، در مجموع ۵ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت.

این انیمیشن، داستان دو دوست به نام‌های «آشر» و «بنیامین» را روایت می‌کند که خرابکاری‌ آشر، باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفرازونشیب بنیامین و آشر.

علاقه‌مندان برای تهیه انیمیشن سینمایی «بنیامین»، می‌توانند به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کرده و با کد تخفیف benyamin از ۵۰ درصد تخفیف ویژه خرید اشتراک سه ماهه به مناسبت انتشار انیمیشن بنیامین برخوردار شوند.

بنیامین، در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه «تجلی اراده ملی» را به خود اختصاص داد و در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان، جایزه «بهترین انیمیشن سینمایی» را کسب کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول