اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افزایش ۱۶۱ نفر به شمار بیماران کرونایی در کردستان/ مرگ سه نفر در شبانه‌روز گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با شناسایی 161 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در این استان به 4 هزار و 328 نفر رسید.

افزایش ۱۶۱ نفر به شمار بیماران کرونایی  در کردستان/ مرگ سه نفر در شبانه‌روز گذشته

فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از شناسایی 161 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا از روز گذشته تا کنون از 4 هزار و 167 نفر به 4 هزار و 328 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در حال حاضر مربوط به شهرستان سنندج است و این شهرستان بیشترین بیماران بستری شده را به خود اختصاص داده و همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

رضاعی افزود: سنندج یک هزار و ۵۱۸ نفر، سقز ۵۸۷ نفر، دیواندره ۴۴۷ نفر،  مریوان ۴۱۵ نفر،  بانه ۳۴۷ نفر،  قروه ۳۲۹ نفر،  بیجار ۲۱۷ نفر، کامیاران ۲۴۱ نفر، دهگلان ۱۷۲ نفر و سروآباد ۵۵ نفر از آمار مبتلایان به کرونا در استان را به خود اختصاص داده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از آغاز شیوع این ویروس در استان تاکنون ۱۴ هزار و ۷۷۱ نمونه آزمایش ابتلا به کرونا انجام شده که ۱۰ هزار و ۴۴۳ مورد منفی بوده است.

فوت ۱۷۶ نفر بر اثر بیماری کرونا در کردستان

وی خاطرنشان کرد:  آمار فوت‌شدگان بیماری کرونا در استان نیز ۱۷۶ مورد است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته سه نفر افزایش نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه سنندج بیشترین آمار فوتی‌های ناشی از کرونا دارد، گفت: تا این لحظه در مجموع ۴۳ نفر در سقز، ۴۵ نفر در سنندج، ۲۰ نفر در بانه، ۲۱ نفر در قروه، ۱۸نفر در کامیاران، ۱۰ نفر در بیجار، ۹ نفر در مریوان، ۷ نفر در دیواندره و ۳ نفر در دهگلان جان باخته‌اند.

به گفته این مقام مسئول، با تلاش کادر پزشکی 2 هزار و 46 بیمار کرونایی در استان بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول