اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات واحدهای فناور گام بردارند

استاندار قزوین با اشاره به وظایف دستگاه‌های اجرایی استان گفت: انتظار می‌رود این دستگاه‌ها با رعایت مقررات و ضوابط حاکم بر کشور در راستای حل مشکلات واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان حرکت کرده و گام‌های بلندی را برای تحقق راهبرد سال‌ و جهش تولید در سال جاری بردارند.

دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات واحدهای فناور گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری قزوین اظهار کرد: این کارگروه حرکت‌های اقتصادی ما را می‌تواند رقم بزند و زمان مهم است و از حضور مدیران و زمان باید به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به وظایف دستگاه‌های اجرایی استان افزود: انتظار می‌رود این دستگاه‌ها با رعایت مقررات و ضوابط حاکم بر کشور در راستای حل مشکلات واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان حرکت کنند و گام‌های بلندی را برای تحقق راهبرد سال‌جاری و جهش تولید در سال جاری بردارند.

جمالی‌پور ادامه داد: ستاد اقتصاد مقاومتی توسعه کشور و حرکت‌های اقتصادی استان را به همراه دارد و این کارگروه در راستای حل مشکلات اقتصادی صنایع و واحدهای تولیدی استان بسیار موثر است.

حمیدرضاخانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: جلسات مختلفی با پارک علم و فناوری قزوین برگزار شده و چند مشوف برای افرادی که سوی پارک علم و فناوری وارد شوند، پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در این راستا، بازه زمانی بازپرداخت اقساط را افزایش داده و ۱۰درصد تخفیف هم در قیمت زمین درنظرگرفته‌ایم که در صورت تحویل به موقع پروانه بهره‌وری، ۱۰ درصد مشوق برای پایان دوره عنوان می‌شود.

خانپور یادآور شد: واحدهایی که در پارک تولید دارند و به عنوان دانش بنیان محسوب می‌شوند، شامل رده‌های مختلف هستند و این درحالی است که تجمع این رده‌ها در یک شهرک صنعتی مقدور نیست لذا منطقه‌ای برای دانش بنیان‌ها در هر شهرک پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: در هر شهرک بخشی برای این موضوع درنظرگرفته می‌شود و شهرک آبیک به لحاظ فاقد امکانات و زیرساخت‌ها، مقرر شد تا برای آن تصمیم‌گیری و زیرساخت‌ها از جمله آب و برق برای آن ایجاد شود.

گفتنی است در این جلسه که جمعی از مدیران و مسوولان استانی حضور داشتند، در ادامه مشکلات و درخواست‌های شرکت‌های دانش بنیان شیمی فلز الوند و شرکت امرداد صنعت جم مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول