اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

چشم زائران در مسیری پر از گل به ضریح امام رضا (ع) روشن شد+فیلم

درب‌ ورودی حرم امام رضا (ع) در صحن آزادی پس از سه ماه باز و چشم زائران به ضریح منور آقا علی‌بن موسی‌الرضا (ع) روشن شد. البته امکان ورود به داخل حرم وجود ندارد.

چشم زائران در مسیری پر از گل به ضریح امام رضا (ع) روشن شد+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس پس از حدود سه ماه درب‌ ورودی حرم مطهر امام رضا (ع) باز و چشم زائران و مجاوران به ضریح مطهر امام رئوف روشن شد. البته فقط درب‌ صحن آزادی باز شده و به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان ورود زائران به رواق‎ها و اطراف روضه منوره وجود ندارد.

به گزارش فارس همزمان با شیوع کرونا و از روز ۲۷ اسفند‌ماه با تصویب ستاد مبارزه با کرونا آستان‌های مقدس کشور و مساجد و حسینیه‌ها جهت پیشگیری از این بیماری تعطیل شدند.

این تعطیلی بیش از ۷۰ روز ادامه داشت، تا اینکه از روز ۵ خرداد‌ماه یعنی دوشنبه هفته گذشته و همزمان با عید فطر فعالیت این اماکن نورانی به صورت محدود از یک ساعت پس از طلوع آفتاب تا یک ساعت پیش از غروب آفتاب از سر گرفته شد.

نهایتاً روز جمعه ۹ خرداد جلسه ستاد مبارزه با کرونا با حضور وزیر بهداشت در حرم امام رضا (ع) تشکیل و مقرر شد درب‌های حرم به صورت شبانه‌روزی باز باشد. امروز هم در‌های داخلی حرم پس از حدود سه ماه باز شد.

در ادامه فیلمی از لحظه باز شدن درب‌های ورودی حرم از صحن آزادی و ایوان طلا تقدیم می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول