اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشف 24 میلیارد لوازم‌خانگی احتکار شده در بوشهر

فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیر زیادی انواع لوازم‌خانگی و تجهیزات آشپزخانه احتکار شده به ارزش 24 میلیارد ریال در شهر بوشهر خبر داد.

کشف 24 میلیارد لوازم‌خانگی احتکار شده در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در تشریح  کشف احتکار لوازم خانگی در بوشهر اظهار داشت: در راستای مبارزه با سودجویان و احتکار کنندگان کالاها و دانه‌درشتان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی لوازم‌خانگی و تجهیزات آشپزخانه در یک انبار در شهر بوشهر، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی بوشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار دریکی از محله‌های شهر بوشهر شدند که پس از هماهنگی قضائی و در بازرسی از این انبار 660 دستگاه انواع لوازم‌خانگی و تجهیزات آشپزخانه شامل هود، سینک ظرف‌شویی، فرگازتوکار، گاز صفحه‌ای، ماشین ظرف‌شویی، بطری خنک‌کن، کشو گرم‌کن کشف شد.

واعظی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف‌شده بنا به نظر کارشناسان 24 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول