اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عدم همکاری مردم در احداث سایت‌های BTS/ تشعشعات برای سلامتی بی‌خطر است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: 81 سایت BTS در استان در شرف احداث است اما متاسفانه دستگاه‌های اجرایی و مردم همکاری لازم را برای احداث این سایت‌ها ندارند.

عدم همکاری مردم در احداث سایت‌های BTS/ تشعشعات برای سلامتی بی‌خطر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
بررسی مشکلات ارتباطی و مخابراتی استان، پیگیری برای رونق مجدد تولیدی‌های از کار افتاده، بررسی فضای کسب‌وکار استان و بررسی مشکلات احداث سایت‌های BTS از جمله موارد بحث شده در این جلسه بود.

لزوم حل مشکلات مخابراتی در اسرع وقت

 الله‌کرم نصیری در ابتدای جلسه گفت: وجود مشکلات ارتباطی و مخابراتی بعد از گذشت سال‌های طولانی از ورود این تکنولوژی به کشور بسیار ناپسند است و سریعا باید راهکاری برای رفع این مشکل در چهارمحال و بختیاری اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشکلات از طریق کارشناسان زبده در زمینه ارتباطات احصا شود و به سرعت کارگروهی برای رفع این مشکلات تشکیل شده و تمامی ادارات و ارگان‌های دولتی همکاری لازم را با بخش خصوصی داشته باشند.

مشکلات واحدهای تولیدی احصا و رفع شود

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه همه حاضرین قرار گیرد شناسایی کارگاه‌های تولیدی از کار افتاده و یا در شرف تملک بانک‌ها و از کار افتادن است که باید مشکلاتشان به سرعت احصا شده و برای حمایت و رفع موانع تولید آن‌ها اقدام عاجل صورت پذیرد.

مرتضی بلالی در ادامه جلسه در خصوص مشکلات حوزه ارتباط گفت: 81 سایت BTS در چهارمحال بختیاری در شرف احداث است اما متاسفانه دستگاه‌های اجرایی و مردم همکاری لازم را برای احداث این سایت‌ها ندارند و مهم‌ترین دلیل انتقادها در زمینه ارتباطات و مخابرات این موضوع است.

تشعشات سایت برای مردم بی‌خطر است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تشعشعات اطراف سایت‌ها به گفته تمامی کارشناسان هیچ مشکل برای سلامتی افراد ندارد و عمده دلیل مشکل ما برای احداث سایت‌های BTS ترس مردم از تشعشعات آن‌ها است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر استان چهارمحال و بختیاری جزو 10 استان برتر کشور در حوزه ارتباطات است و تاکنون شاهد جریمه اپراتورها به دلیل خاموشی دستگاه‌هایشان نبوده‌ایم.

بلالی اظهار داشت: در صورت مشاهده مشکل از سمت اپراتورهای تلفن همراه مردم می‌توانند گزارش خود را در سامانه 195 ثبت کنند و طی  زمان 24ساعت مشکلات پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/68033/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول