اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان مشخص شد

ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: امروز جلسه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در تهران شکل گرفت و شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رئیس مجمع، خانم عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان به عنوان نائب رئیس مشخص شدند.

وی ادامه داد: منصور شکراللهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان به‌عنوان دبیر و بنده صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه به‌عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان انتخاب شدند.

محمدی بیان کرد:  با وحدت و وفاقی که در بین تمام نمایندگان استان وجود دارد امیدواریم که بتوانیم منشا خیر و برکت برای مردم استان و کشور اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه دو سیاست کلی را مجمع نمایندگان استان مدنظر دارند، گفت: در کلان مملکت نگاه مجمع نمایندگان این است که سیاست‌های کلی نظام را براساس منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه تنظیم کنند و زیر چتر ولایت باشند و در سطح پائین جامعه با الهام از منویات مقام معظم رهبری، منافع مشروع مردم خط قرمز مجمع نمایندگان استان است.

محمدی تصریح کرد: امیدواریم آنگونه که سیاست کلی را با هماهنگی، وحدت و انسجام تعریف کردیم و با توجه به این ویژگی‌ها معیشت، اقتصاد و فرهنگ را از اولویت‌های اول آن قرار دهیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: بنا داریم در اولین فرصت، اولین دیدار را با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان داشته باشیم و از راهنمایی‌ها و مواضع معنوی و پدرانه وی بهره ببریم.

وی اضافه کرد: قطعا با استاندار کرمان نیز دیدار خواهیم داشت و جزء اولین نشست‌های ما خواهد بود تا این دیدار کاری و تعامل مناسب، به نفع مردم باشد.

محمدی تاکید کرد: در برنامه‌های خود داریم که با حضور همه نمایندگان استان یک نشست کاری با سران قوا داشته باشیم و همچنین نشست با هئیت دولت و تمامی وزرا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه با برنامه زمان‌بندی و به‌صورت منظم و تعیین دستور کار جلسات مجمع را به صورت منظم خواهیم داشت، افزود: در یک برنامه‌ریزی قرار است که تقسیم کاری بین نمایندگان داشته باشیم؛ ارتباط با وزرات خانه‌ها را مشخص کنیم و هماهنگی بین ادارات و نمایندگان در دولت را در دستور کار داریم و در اولین فرصت از طریق روابط عمومی مجمع و اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم نجیب و شریف استان خواهیم رساند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول