اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سهم زنجان از اردوگاه‌های دانش‌آموزی، تنها روی کاغذ!

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به وضعیت اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان زنجان گفت: تنها چهار اردوگاه دانش‌‌آموزی در استان زنجان وجود دارد که همه این اردوگاه‌ها تنها بر روی کاغذ بوده و عملا کارکرد لازم را ندارد.

سهم زنجان از اردوگاه‌های دانش‌آموزی، تنها روی کاغذ!

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم رفیعی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: از زمان حضور در استان زنجان و تشکیل شورای آموزش و پرورش موضوع مطالبه حقوق آموزش و پرورش و جلب مشارکت دستگاه‌ها در فعالیت این دستگاه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان زنجان بیان کرد: تنها چهار اردوگاه دانش‌‌آموزی در استان زنجان وجود دارد که همه این اردوگاه‌ها تنها بر روی کاغذ بوده و عملا کارکرد لازم را ندارد.

رفیعی با اشاره به اینکه زنجان در بین استان‌های مجاور در زمینه اردوگاه‌های دانش‌آموزی ضعیف است، ادامه داد: سرانه اردوگاهی زنجان برای دانش‌آموزان ۲۳ سانتیمتر است که از میانگین کشوری بسیار کمتر است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این باره با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های کیفیت بخشی به آموزش به ویژه برای دانش‌آموزان مناطق محروم با وجود شیوع ویروس کرونا ادامه داشته است، بیان کرد: ۸۱ عنوان درس با اولویت پایه دوازدهم و پایه‌های نهایی تدوین و به صورت آنلاین ارائه شد.

داود بهرامی با اشاره به ارائه آزمون‌های استاندارد برای بهره‌مندی دانش‌آموزان بیان کرد: این آموزش‌ها با رویکرد آماده‌سازی دانش‌آموزان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری صدا و سیمای استان زنجان ۵۳ فیلم آموزشی تدوین و پخش شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول