اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سند توسعه صادرات در سمنان تهیه می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت:‌ تهیه سند توسعه صادرات از رویکردهای مهم اقتصادی برای رونق تولید در استان سمنان است.

سند توسعه صادرات در سمنان تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان سمنان به ریاست استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: تهیه سند توسعه صادرات از رویکردهای مهم اقتصادی برای رونق تولید در استان سمنان است که باید برای تهیه این سند در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد آمار میزان صادرات و واردات کالا از استان سمنان بیشتر از آمار موجود است که باید با اتخاذ رویکردهای کارشناسی این آمار شفاف‌تر باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: وجود آمار دقیق در بحث صادرات کالا برای تسریع در رونق تولید و رفع مشکلات زیرساختی تاثیر شایانی دارد.

تشنه‌دل عنوان کرد: در این سند، در ارتباط با تنوع کالاهای صادراتی، تنوع بازار ، زنجیره تولید کالا و آسیب شناسی و رفع موانع تولید مباحث کلانی مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: رفع مشکلات زیرساختی برای افزایش صادرات و گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول