اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تلخابی سرپرست هیأت تیروکمان قم شد

علی تلخابی تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت تیر و کمان قم از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان به عنوان سرپرست این هیأت ورزشی منصوب کرد.

تلخابی سرپرست هیأت تیروکمان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ظاهرا در سال 1399 تحولات و تغییرات زیادی در انتظار هیات‌های ورزشی استان قم است، زیرا بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم که به برکناری رئیس این هیأت ورزشی منجر شد، دو رئیس هیأت در تیراندازی با کمان و ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی از مسوولیت خود کناره‌گیری کردند و انتخابات چندین هیأت ورزشی نیز در راه است.

اردیبهشت ماه امسال بود که قدرت‌الله باقری رئیس هیأت تیراندازی با مکان استان قم با اعلام مشکلات شخصی از ریاست این هیأت ورزشی کناره‌گیری کرد، در شرایطی که هنوز دو سال از دوره ریاست باقری در این هیأت باقی مانده بود ولی وی تمایلی به ادامه فعالیت در تیراندازی با کمان قم نشان نداد.

باقری پس از کناره‌گیری از مسوولیت ریاست هیأت تیراندازی با کمان استان قم از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست هیأت پرحاشیه فوتبال منصوب شد و حالا جانشین وی در تیر و کان قم از سوی فدراسیون این رشته معرفی شده است، مسوولیتی که علی تلخابی به عنوان سرپرست هیأت بر عهده گرفت.

علی تلخابی از کارکنان حوزه گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و دارای مدرک تحصیلی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی است که به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان قم و موافقت رئیس فدراسیون، تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی جانشین قدرت‌الله باقری شده است.

بعد از انتصاب تلخابی به عنوان سرپرست هیأت تیراندازی با کمان استان قم، خبری روی کانال اختصاصی این هیأت در فضای مجازی قرار گرفت که در آن از پیشکسوتان این رشته دعوت شده بود با توجه به تاکید معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر ثبت‌نام کاندیدها از بین کمانداران یا پیشکسوتان این رشته، کسانی که تمایل به شرکت در انتخابات ریاست هیات و شرایط لازم را دارند به امور مجامع هیات‌های ورزشی مراجعه کنند.

ظاهرا انتخاب رئیس آینده هیأت تیراندازی با کمان استان قم از بین اهالی این رشته یا پیشکسوتان آن اهمیت زیادی دارد زیرا در کانال اختصاصی هیأت تاکید شده است که علاقمندان به کاندیداتوری، قبل از هر کاری با شرکت در جلسه مشورتی و گردهمایی با حضور اعضاء هیات و مجمع، به آراء واحدی توسط مجمع برسند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول