اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

حضور مسی در اولین بازی بارسا پس از کرونا / سوارس هنوز 100 درصد آماده نیست

مربی باشگاه بارسلونا از آماده بودن فوق ستاره آرژانتینی خود خبر داد.

حضور مسی در اولین بازی بارسا پس از کرونا / سوارس هنوز 100 درصد آماده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، کیکه ستین از آمادگی بدنی لئو مسی برای بازی مقابل مایوروکا خبر داد. در اولین بازی بازگشت فوتبال در لالیگا، باشگاه بارسلونا در روز شنبه میهمان مایوروکا است.

بیش از یک هفته گذشته به دلیل مصدومیت مسی از ناحیه ساق پا، نگرانی هایی برای بازی نکردن این فوق ستاره آرژانتینی به وجود آمد که مربی بارسلونا این ابهام را برطرف کرد.

کیکه ستین در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت: ما هیچ شکی نداریم که مسی در دیدار مقابل مایوروکا حاضر است. کمی مصدوم شده بود که مجبور شد تمرینات را با احتیاط پشت سر گذارد.

سوارس نیز پس از عمل جراحی زانوی پای خود، پس از 5 ماه به تمرینات بارسلونا اضافه شد. مربی آبی اناری ها ضمن تعریف و تمجید از ستاره اروگوئه ای خود عنوان کرد که هنوز سوارس به آمادگی کامل نرسیده است.

ستین اظهار داشت: او آماده است که از ابتدا در زمین مسابقه قرار گیرد ولی کل بازی را نباید در میدان باشد و ریسک کرد. هر اتفاق و مصدومیتی برای او به وجود آید می تواند 3 یا هفته لوئیس را از میادین دور کند که بسیار زیان آور است.

در جدول لالیگا بارسلونا تا هفته بیست و هفتم با 2 امتیاز از رئال مادرید پیش است. تنها 11 بازی باقی مانده و باید دید سرنوشت تقابل بارسلونا و رئال مادرید در این فصل چگونه رقم می خورد.

رئال مادرید نیز در اولین بازی خود پس از دوران کرونا، یک شنبه میزبان ایبار است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول