اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تخصیص اعتبارات «بشاگرد» بر پایه رفع مشکلات «آب» و «راه»

فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: اعتبارات امسال بشاگرد در ۱۵ فصل توزیع شده است که ۷۷ درصد این اعتبارات برای رفع دو مشکل بزرگ آب و راه در نظر گرفته شده است.

تخصیص اعتبارات «بشاگرد» بر پایه رفع مشکلات «آب» و «راه»

احمد محمودی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: از مجموع اعتبارات استانی و متوازن سال جاری، ۵۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان سهم بشاگرد است.

وی افزود: از این میزان ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن اعتبارات استانی و نفت بوده که دو درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و این موضوع در حالی است که در مجموع اعتبارات استانی کاهش داشته است و شهرستان بشاگرد در رتبه سوم پس از شهرستان‌های بندرعباس و میناب قرار دارد.

فرماندار شهرستان بشاگرد ادامه داد: اعتبارات امسال در ۱۵ فصل توزیع شده است که ۷۷ درصد این اعتبارات برای رفع دو مشکل بزرگ آب و راه در نظر گرفته شده است.

محمودی در پایان گفت: لازم به ذکر است که تاکنون از اعتبارات مصوب سال گذشته شهرستان ۶۰درصد آن تخصیص داده شده است که ۴درصد از میانگین استان بالاتر است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول