اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

طباطباییان: برای توسعه تجهیزات تلاش می کنیم/ بوچیا دومین رشته پرمخاطب معلولین است

رئیس انجمن بوچیا گفت: در سال جهش تولید، اراده خود را به کار گرفتیم تا به تولید تجهیزات این رشته کمک کنیم و در این مسیر به حمایت و پشتیبانی مسئولان نیاز اساسی داریم.

طباطباییان: برای توسعه تجهیزات تلاش می کنیم/ بوچیا دومین رشته پرمخاطب معلولین است

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمسعود طباطباییان با اشاره به اینکه سال گذشته کلاس های آموزشی زیادی داشتیم، اظهار داشت: همکاری سازمان بهزیستی و مدارس استثنایی کشور با انجمن بوچیا باعث شد، کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری متعددی برگزار شود که این منجر به شناخت هر چه بیشتر جامعه با این رشته شد. طبق برنامه ریزی‌ها، قرار بود رقابت‌های قهرمانی کشور را در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار کنیم که شیوع کرونا مانع از برگزاری این رویداد شد.

وی ادامه داد: در نهایت به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و طی جلساتی که با بخش فنی فدراسیون داشتیم، رقابت‌های مجازی بوچیا را با حضور ۱۶۰ ورزشکار از ۲۱ استان برگزار کردیم و این نخستین تجربه مجازی برای انجمن بود.

طباطباییان در خصوص برگزاری مسابقات مجازی گفت: با توجه به اینکه بوچیا، بعد از والیبال نشسته، از نظر تعداد ورزشکار دومین رشته فدراسیون جانبازان و معلولین است اما در مسابقات مجازی به دلیل اینکه ورزشکاران باید در فضای منزل به رقابت می پرداختند و خیلی از بازیکنان ما توپ و رمپ اختصاصی ندارند تعداد شرکت کنندگان کمتر از جامعه واقعی این رشته بود.

رئیس انجمن بوچیا در خصوص تولید امکانات این رشته، عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال، سال جهش تولید نام گذاری شده است انجمن اراده خود را به کار گرفته تا به تولید تجهیزات این رشته کمک کند و در این مسیر به حمایت و پشتیبانی مسئولان نیاز اساسی دارد.

طباطباییان که با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین مصاحبه می کرد، خاطرنشان کرد: از مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی پارالمپیک، سازمان بهزیستی و فدراسیون می خواهم که با حمایت از انجمن به توسعه این رشته و شناسایی استعداد‌ها کمک کنند تا شاهد حضور هر چه بیشتر معلولین در بوچیا باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول