اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش مرکز تجاری- فرهنگی ایران و هلند به قرارداد ویلموتس: حیرت‌انگیز و باورنکردنی بود

مرکز تجاری- فرهنگی ایران و هلند هر گونه دخالت در عقد قرارداد با مارک ویلموتس را تکذیب کرد.

واکنش مرکز تجاری- فرهنگی ایران و هلند به قرارداد ویلموتس: حیرت‌انگیز و باورنکردنی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرکز تجازی- فرهنگی ایران و هلند با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه دخالت در عقد قرارداد با مارک ویلموتس را تکذیب کرد.

متن بیانیه مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند به شرح زیر است:

رئیس محترم سابق فدراسیون فوتبال در تاریخ 99/3/16 در برنامه بدون تعارف ادعا کردند: انعقاد قرارداد با‌ آقای ویلموتس به واسطه معرفی وی به وزیر ورزش از سوی مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند بوده است.

البته ایشان در مصاحبه دیگری با شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 99/3/19 در برنامه فوتبال برتر سعی کردند ادعای قبلی خود در خصوص نسبت دادن قرارداد منعقده با آقای ویلموتس به مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کم رنگ کنند.

هر چند چرخش 180 درجه‌ای آقای تاج در دو مصاحبه خودشان حقانیت مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند و مبری بودنش از مسأله انعقاد قرارداد و انتفاع از آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد، با این همه نافی مسؤولیت مشارالیه در هجمه‌های رسانه‌ای و همین طور تشویق اذهان عمومی نسبت به این مرکز نیست.

این مرکز ضمن تکذیب و رد هر گونه دخالت در انعقاد قرارداد با آقای ویلموتس و همین طور رد هر گونه بهره بردن از منافع مادی و معنوی قرارداد مورد اشاره مواردی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌کند:

در پایان لازم است اشاره شود قضاوت در باره دلایل عقد قراردادی این چنین و حیرت انگیز با آقای ویلموتس با ارقام نجومی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فوتبال‌دوستان و افکار عمومی و رسانه‌ها واگذار می‌کنیم، ولی حق خود در پیگیری حقوقی ادعاهای مطرح شده علیه مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از طریق مراجع قضایی ایرانی و بین المللی برای خود محفوظ می‌دانیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول