اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فلاحی: گرفتار مدیران لیبرال ناکارآمد و تاریخ مصرف گذشته شده‌ایم

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: ایران امروز گرفتار مدیران لیبرال ناکارآمد و تاریخ مصرف گذشته شده که با تمام ادعاهای پوچ و توخالی شعار مذاکره و غرب‌گرایی حاصلی جز تورم و رکود نداشتند.

فلاحی: گرفتار مدیران لیبرال ناکارآمد و تاریخ مصرف گذشته شده‌ایم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 21 خرداد 99)‌ در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: سال‌ها است که کشور عزیزمان ایران با دو گفتمان مقابل هم مواجه بوده است؛‌ گفتمان نخست گفتمان سازش و غرب‌گرای و گفتمان دوم گفتمان مقاومت و دین باوری است.

وی افزود: گفتمان سازش و غرب‌گرا نجات کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در گرایش و وابستگی به غرب می‌داند و الگوی پیشرفت و توسعه در اقتصاد، فرهنگ و سیاست را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دنباله روی از غرب معنا می‌کند و در گفتمان دیگر نیز که راه عزت و مقاومت در مقابل غرب و رویکرد به آموزه‌های دینی و ملی می‌داند.

وی افزود:‌ گفتمان غرب گرایی در طول سالیان گذشته بیشترین خدمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به غرب داشته و تقریبا در هیچ زمانی پرونده موفق و پیروزی نداشته است. از عهدنامه‌های ترکمانچای و گلستان تا برجام، FATF و سی اف تی همواره پس‌ روی و از دست دادن دستاورد این کشور بوده است. اگر غیر از این است محققان منصف تاریخ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به قضاوت فرا می‌خوانیم تا مطالعه نمایند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گفتمان دوم، گفتمان مقاومت و دین باوری با تقدیم هزاران شهید در طول تاریخ خصوصا تاریخ معاصر از مجتهدان و مجاهدان و سرداران و توده مردم همواره در مقابل وابستگی و ذلت ایستاده و ذره‌ای از عزت و آب و خاک خود تقدیم دشمن نکرده است. نمونه بارز آن در دفاع مقدس تا جبهه مقاومت است که ما شاهدیم که امروز در سایه تقدیم شهیدان و سرداران والامقامی چون شهید سلیمانی و ... برای نظام اسلامی عزت آفریدند.

فلاحی به ارسال بنزین به کشورهای آمریکای لاتین اشاره و تصریح کرد: در این شرایط تحریم و کرونا کشتی‌های جنگی سپاه و ارتش در آب‌های آزاد جهان در حال گشت‌زنی هستند و با شکستن هیمنه استکبار، نفت و بنزین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا حیاط خلوت آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر می‌کنند. کشوری که روزگاری محل تاخت و تاز ابرقدرت‌های شرق و غرب بود و کسی برای ورود به خاک آن اجازه نمی‌گرفت امروز کسی جرات کج نگاه کردن به حریم و مرزهای و آبی و خاکی‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد.

وی گفت: دستاورد گفتمان مقاومت موجب محدودیت و تحریف رژیم صهیونسیتی و جلوگیری از توسعه مرزهای آن رژیم منحوس بوده است و موجب توسعه مرزهای جهادی و عقیدتی از عراق، سوریه، لبنان، فلسطین تا یمن و نیجریه گشته است و رزمندگان مقاومت در تمام مرزهای انقلاب اسلامی آماده نابودی رژیم کودک کش و سگ آمریکا هستند.

وی هفتمین قدرت اقتصادی دنیا، ،هم مرزی با 15 کشور جزو اولین‌های منابع نفت و گاز و طبیعی، دارای سرمایه انسانی جوان و کارآمد، را از ویژگی های کشور ایران عنوان و مقام اول علمی منطقه و مقام پانزدهم جهان توسط ایران را از دستاورد جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با قدرت موشکی و پهپادی توازن قوا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در منطقه بهم زده است، تصریح کرد: متاسفانه ایران امروز گرفتار مدیران لیبرال ناکارآمد و تاریخ مصرف گذشته که با تمام ادعاهای پوچ و توخالی شعار مذاکره و غرب گرایی روزها بلکه ماه‌ها در یک میز با کدخدای پوشالی عالم آمریکا نشستند و مذاکره کردند که حاصلی جز تورم و رکود و کاهش ارزش پول ملی و دیپلماسی عقیم نداشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیران کشور امروز این ملت صبار و شکور را در بازار مسکن و خودرو مایحتاج عمومی خود انگشت نمای عالم کرده اند؛ با تفکر اشرافیت بی اشراف ،منابع انسانی کشور را معطل و سرمایه های مادی و معنوی را تضییع کردند. جوانان تحصیل‌کرده خوشفکر و نخبه و مدیران کارآمدی و ارزشی جایی در مدیریت کشور ندارند و تمام امکانات کشور در اختیار کسانی است که خود را ناتوان تر از پختن حتی بزباش !می‌دانند .

کارآفرینی و سرمایه گذاری گرفتار بروکراسی به هم تنیده ای است

وی در ادامه بااشاره به موضوعات حوزه انتخابیه اش  مطرح کرد: حوزه انتخابیه  همدان، فامنین و قهاوند ؛علیرغم داشتن قدمت تاریخی به عنوان تاریخ و تمدن ایران‌زمین با واگذاری‌های ولنگارانه و بی‌حساب و کتاب شرکتها و کارخانه ها و شرکت هایی با برند کشوری،افراد را  بیکار نموده است.

فلاحی تاکید کرد:امروز بخش تولید و اشتغال همچنین کارآفرینی و سرمایه گذاری گرفتار بروکراسی به هم تنیده ای است که مانع تولید اشتغال شده است و قطعاً با وجود این مقوله جهش تولیدی شکل نخواهد گرفت. پنجره واحد که قرار بود حلال مشکلات این چنینی باشد؛در کار نیست و  کارآفرین و سرمایه‌گذاری که طی ۱۰۰ روز گذشته مراجعه کردند دولت را مزاحم و سنگ انداز خود می‌دانند.اداره مالیات و بیمه و شهرداری و محیط‌زیست همه و همه گرفتار به قوانین متناقض تولید و اشتغال شده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس ،افزود: دوستان و همکاران گرامی! مردم به مجلس یازدهم امید بستند،که با ریل گذاری انقلابی ،کشور را از این وضعیت نجات دهد. گرفتار شدن مجلس به مباحث بی‌ثمر و حرکت در مسیری که تن پروران و دنیا محوران ترسیم کردند که نماینده را به دنیای خویش مشغول کنند،این مجلس ناجی این ملت نخواهد بود.

فلاحی خطاب به هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: دکتر قالیباف؛ اجازه ندهیم عده ای  از درون و بیرون ذائقه نمایندگانی را که با تفکر انقلابی و با انگیزه کار جهادی شبانه روزی در لبیک به ندای امام جامع و مردم ولایتمدار وارد مجلس شده اند،را تغییر دهند. حرکت امروز مجلس اگر بر محوری باشد که بنیاد آن را مدعیان لیبرال توسعه اقتصادی و سیاسی بنا نهادند و به برج های آنچنانی رسیده اند، سرنوشتی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول