اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انصاری: مقایسه فوتبال با سایر مشاغل اشتباه است

مهاجم تیم فوتبال تراکتور مقایسه‌ فوتبال با سایر مشاغلی که امکان رعایت موارد بهداشتی را دارند، اشتباه دانست.

انصاری: مقایسه فوتبال با سایر مشاغل اشتباه است

به گزارش خبرگزاری  فارس از تبریز، ساسان انصاری با اشاره به ابتلای 6 نفر از اعضای تیم تراکتور به کرونا ویروس اظهار کرد: ما با شرایط خیلی خاص و ویژه‌ای مواجهیم و اصرار به پیگیری مسابقات لیگ‌برتر، سلامتی فوتبالیست‌ها و عوامل برگزاری مسابقات را به خطر انداخته است.

وی با بیان اینکه کرونا تمرکز و آرامش را از ما سلب کرده است، توضیح داد: تست PCR شش نفر از اعضای تیم ما مثبت شده که این موضوع باعث ایجاد نگرانی بین اعضای تیم شده است؛ در واقع آرامش از خانواده بازیکنان گرفته شده است.

انصاری با اشاره به بالا رفتن آمار روزانه‌ مبتلایان به کرونا ویروس افزود: وقتی آمار خیلی پایین‌تر بود، لیگ را تعطیل کردند ولی حالا با شرایط کنونی کرونا می‌خواهند آن را برگزار کنند.

وی با طرح این سوال که چرا فدراسیون فوتبال جلساتی با مدیران باشگاه‌ها یا نمایندگان آنها برگزار نمی‌کند؟ گفت: اکثر تیم‌ها موضع یکسانی دارند، معتقدم با تعطیلی لیگ نوزدهم، لیگ بیستم نیز به‌موقع شروع می‌شود.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه امیدوارم کرونا در آینده نزدیک از بین برود، یادآور شد: این ویروس به این زودی‌ها از بین نمی‌رود، ضروریست ابتدا شرایط اجرای پروتکل‌ها بهداشتی فراهم شود که وقفه چند ماهه تا آغاز لیگ بیستم بهترین فرصت برای تیم‌هاست که خودشان را آماده کنند. اکنون هیچ‌کدام از باشگاه‌ها نمی‌توانند پروتکل‌ها را به‌طور کامل رعایت کنند این موضوع شرایط را سخت و خطرناک می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال شغل و حرفه‌ ماست و قطعاً دلمان برای بازی کردن تنگ شده است، اما فوتبال زمانی ارزش دارد که شرایط عادی باشد و سلامتی ما و خانواده‌مان در خطر نباشد. اگر شرایط عادی بود ما از برگزاری ادامه مسابقات استقبال می‌کردیم؛ چراکه تیم ما شانس قهرمانی در جام حذفی دارد و در لیگ هم شرایط خوبی داریم و از رقابت با هر تیمی استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول