اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

افزایش 250 درصدی قتل و آدمکشی در لس‌آنجلس آمریکا

بر اساس گزارش پلیس شهر لس‌آنجلس آمریکا، آمار قتل و آدمکشی در این شهر نسبت به هفته گذشته 250 درصد افزایش یافته است.

افزایش 250 درصدی قتل و آدمکشی در لس‌آنجلس آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش پلیس لس‌آنجلس آمریکا، میزان قتل و آدمکشی در این شهر تا 250 درصد نسبت به هفته‌گذشته افزایش داشته است. 

به نوشته وبگاه «نیوزمکس»، گزارش پلیس شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا نشان می‌دهد که نسبت به هفته گذشته آمار تیر‌اندازی در این شهر آمریکایی نسبت به هفته گذشته 56 درصد افزایش یافته است.  

این آمار همزمان با زمان برگزاری اعتراضات خشونت‌آمیز به قتل جورج فلوید، از ۳۱ مه تا ۶ ژوئن (۱۱ تا ۱۷ خرداد) جمع‌آوری شده است. 

به نوشته این وبگاه خبری، پلیس شهر لس‌آنجلس روز گذشته (سه‌شنبه) در حساب توئیتری خود خبر از این آمار داده و گفته که این شهر در 24 گذشته، 4 مورد تیر‌اندازی جدید داشته است که یکی از آنها به قتل یک فرد منجر شده است.   

ناآرامی‌ها در سرتاسر آمریکا بعد از قتل «جورج فلوید»، شدت گرفته‌اند. این سیاهپوست آمریکایی دوشنبه دو هفته گذشته به دست یک مأمور سفیدپوست که بر گردن او فشار آورد به قتل رسید. بر اساس گزارش رسانه‌ها، اعتراضات سراسری مردم آمریکا به نژادپرستی و خشونت پلیس همچنان ادامه دارد. روز گذشته هزاران نفر در تگزاس به تابوت جورج فلوید ادای احترام کردند و یاد وی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول