اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هیأتی‌ها دوباره دست به کار شدند/ آماده‌سازی ۱۰ هزار شیلد برای خوزستانی‌ها و سیستانی‌ها

مسؤول هیأت عبدالله بن ‌الحسن(ع) گفت: با توجه به نیاز شدید مردم استان‌های خوزستان و سیستان ‌و بلوچستان ظرفیت گروه جهادی و خیریه برکات هیأت را به منظور تولید ۱۰ هزارشیلد برای مردم این استان‌ها بسیج کرده‌ایم.

هیأتی‌ها دوباره دست به کار شدند/ آماده‌سازی ۱۰ هزار شیلد برای خوزستانی‌ها و سیستانی‌ها

محسن مبارکی، مسئول هیأت عبدالله بن‌الحسن (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: باتوجه به نیاز شدید مردم استان‌های خوزستان و سیستان ‌و بلوچستان و اوضاع بد این دو استان درخصوص شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتیم، ظرفیت گروه جهادی و خیریه برکات هیأت را برای تولید شیلد جهت استفاده مردم و نیروهای کادر درمانی بیمارستان‌های این استان‌ها بسیج کنیم.

تولید ۱۰ هزار شیلد برای استان‌های خوزستان و سیستان ‌و بلوچستان

وی افزود: بناست ۱۰ هزار شیلد به همت هیأتی‌ها با همکاری بسیج حسینیه علی‌ و زهرا (س) برای این مردم تولید کنیم که این شیلدها با کمک خیریه حضرت رقیه (س) که جامعه هدف خود را کمک به مردم سیستان و بلوچستان قرار داده است، در منطقه توزیع خواهد شد.

مبارکی افزود: شرایط در این دو استان به حدی قرمز است که حتی مردم نیز برای ترددهای خود نیازمند پوشش شیلد هستند لذا شیلدهای تولیدی هم میان مردم و هم کادر درمانی بیمارستان‌ها توزیع خواهد شد.

تولید شیلد توسط ۱۰ تا ۱۵ هیأتی در دوشیفت

مسئول هیأت عبدالله بن‌الحسن (ع) با بیان اینکه جوانان هیأتی در دوشیفت کاری روزانه مشغول تولید ماسک‌ها هستند، گفت: هم‌اکنون چهار روز است که جوانان در دوشیفت از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ و  ۲۰:۳۰ تا ۲۲ به تولید شیلد در حسینیه لی‌ و زهرا (س) واقع در خیابان دولت تهران می‌پردازند که شاید حدود ۴ روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در هرشیفت مجموعاً ۱۰ تا ۱۵ نفر از برادران مشغول تولید شیلد هستند و بانوان نیز در منزل‌های خود به تولید می‌پردازند.

مبارکی گفت: مردم و خیرین برای کمک به این طرح و حتی تولید هرچه بیشتر شیلد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۱۵۴۳۲ به نام هیأت عبدالله بن الحسن (ع) واریز کنند.

گزارش عملکرد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) در ایام شیوع کرونا

مسئول هیأت عبدالله بن‌الحسن (ع) با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته این هیأت و خیریه برکات در دوران مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: جوانان این هیأت در مجموع ۲۰ هزار شیلد، ۲۲ هزار بطری آبمیوه، ۱۰ هزار پرس سوپ تولید و میان بیمارستان‌ها توزیع کرد. ۱۵ هزار پت محلول ضدعفونی نیز روز نیمه شعبان تهیه و میان مردم توزیع شد.

توزیع بیش از ۲ هزار بسته ارزاق میان نیازمندان 

وی با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر و سطوح عمومی به مدت ۲۵ شب انجام شد، گفت: ۱۰ مرکز درمانی وابسته به سازمان بهزیستی شامل خانه سالمندان، ۳۰ خانه خانواده شهدا و ... نیز توسط این جوانان هیأتی ضدعفونی شد. 

مبارکی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه رزمایش همدلی نیز تصریح کرد: شب عید نوروز ۵۰۰ بسته ارزاق و در طول ماه رمضان نیز بیش از ۱۵۰۰ بسته ارزاق با جمع‌آوری کمک های مردمی تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول