اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خط یک قطار شهری تبریز 99 به ایستگاه پایانی می‌رسد/ اختصاص تنها 55 درصد بودجه عمرانی آذربایجان‌شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه متروی تبریز به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم و زیرساخت این شهر مورد توجه ویژه قرار دارد، گفت: سال گذشته تنها ۵۵ درصد از بودجه عمرانی استان تخصیص یافت و این موضوع بر روند پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار بوده است.

خط یک قطار شهری تبریز 99 به ایستگاه پایانی می‌رسد/ اختصاص تنها 55 درصد بودجه عمرانی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در بازدید از فاز ۳ خط یک قطار شهری تبریز، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده بود تا پایان سال ۹۹ خط یک قطار شهری تبریز به ایستگاه پایانی برسد و طبق وعده‌های داده شده سال گذشته شاهد بهره‌برداری تعدادی از ایستگاه‌ها بودیم و امیدواریم امسال نیز تعداد باقی‌مانده ایستگاه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن قدردانی از خدمات دست‌اندرکاران این پروژه، گفت: خوشبختانه پروژه طبق برنامه در جریان است و جا دارد از مدیران، پیمانکاران، مشاوران، کارگران و تمامی عوامل اجرایی به‌ویژه مدیرعامل سازمان قطار شهری که توانستند به وعده‌های خود عمل کرده و طبق برنامه پروژه را اجرا کنند، قدردانی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه متروی تبریز به‌عنوان فعال‌ترین و موفق‌ترین پروژه شهری نام‌برد و گفت: در بازدید روز گذشته دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور از قطار میانه- تبریز، موضوع پروژه متروی تبریز مطرح شد و عنوان کردند که برای خود من جای تعجب داشت که با شرایط سخت اقتصادی موجود، مترو تبریز فعال بوده و پیشرفت قابل توجهی دارد و قول حمایت و همراهی دادند تا ان‌شاءالله این پروژه همچنان فعال باشد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته به‌منظور کلنگ‌زنی خط سه قطار شهری تبریز طی سال‌جاری، افزود: اگر بتوانیم سه خط مترو تبریز را محقق سازیم، بعد از تهران به‌عنوان نخستین کلان‌شهری خواهیم بود که توانسته‌ایم این موضوع را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت منابع، دولت از طریق تامین اوراق مشارکت در کنار ما بود و در دولت دهم و یازدهم بیشتر حمایت‌ها از این پروژه صورت گرفته است.

رحمتی خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها ۵۵ درصد از بودجه عمرانی استان تخصیص یافت و این موضوع بر روند پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول