اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فعالیت 60 هزار ورزشکار بیمه‌شده در گلستان

سرپرست اداره کل ورزش و جوان گلستان گفت: بیش از 60 هزار ورزشکار بیمه‌شده در استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 60 هزار ورزشکار بیمه‌شده در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسمعلی برزمینی بعد از ظهر امروز در بازدید از سمن‌های فعال در حوزه مبارزه با کرونا و کمک‌های مومنانه ضمن تمجید از عملکرد جوانان فعال در این بخش اظهار کرد: رهنمودهای امام خمینی (ره) در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش راهبردی و هدفمند بوده و مسیر رشد و تعالی را مشخص کرده است.
وی تصریح کرد: امروز ورزشکاران ما سیره و روش مولای متقیان امام علی (ع) را سرلوحه کار خود قرار داده و تهیه و توزیع بیش از 11 هزار بسته معیشتی در قالب «همت جوانانه، کمک مومنانه» ماحصل تفکر علوی است که در وجود ورزشکاران و جوانان ما نهادینه شده است.

سرپرست اداره  کل ورزش و جوان گلستان گفت: جوانان ما از ورزش برای رسیدن به اهداف خوب و مقدس استفاده می‌کنند و قطعا جمله ارزشمند بنیانگذار انقلاب که فرمودند «ورزش هدف نیست، بلکه وسیله‌ای است برای رسیدن به هدف» در عمل و رزمایش «کمک‌ مومنانه» خداپسندانه نمود دارد و مشخص است.
برزمینی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم از امر ورزش به عنوان امر به معروف یاد می‌کند و معتقد است  جامعه ورزش نقش تاثیرگذاری در احیای این فریضه الهی ایفا می‌کند، باید تلاش کنیم این بیانات ارزشمند در زندگی خودمان لحاظ کنیم تا راه رسیدن به اهداف متعالی هموار و آسان شود.

* فعالیت بیش از 100 سازمان مردم‌نهاد در حوزه معاونت فرهنگی و جوانان گلستان
وی با اشاره به فعالیت بیش از 100 سازمان مردم‌نهاد در حوزه معاونت فرهنگی و جوانان این اداره ادامه داد: فعالیت‌های اجتماعی مثل همین کمک‌های مومنانه، تهیه و توزیع گان، ماسک و مواد ضدعفونی کننده و گندزدایی معابر و اماکن عمومی توسط همین سمن‌ها کمک زیادی برای کاهش اثرات مخرب ویروس کرونا داشته و این روال تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس ادامه دارد و بدون شک نمره این جوانان انقلابی در برابر کویید 19 نمره 20 است.
برزمینی ادامه داد: به برکت این انقلاب و این نظام در شهرها و روستاها مختلف استان، حتی در مناطق دورافتاده و مرزی دارای سالن و امکانات ورزشی هستیم و برابر سیاست‌های کلی نظام و دستورالعمل‌های وزارت ورزش و جوانان، با عنایت به فرمایشات امام خمینی (ره) و تاکید رهبر معظم انقلاب از مناطق محروم و دورافتاده نسبت به مرکز استان غافل نمی‌شویم.

* اتمام پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان گلستان را با جدیت دنبال می‌کنیم

سرپرست ورزش و جوانان گلستان گفت: در سال جاری هم به غیر از پروژه‌ای نیمه‌تمام ورزشی در مرکز استان، مثل هتل ورزش و سالن 6 هزار نفری ساخت و ساز سایر پروژه‌های نیمه‌تمام سایر شهرستان‌های استان را در اولویت قرار خواهیم داد.
وی با اشاره با نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید تصریح کرد: برگزاری کلا‌س‌ها و کارگاه‌های آموزشی و امضای تفاهم‌نامه با ادارات مختلف از جمله فنی و حرفه‌ای، پارک علم و فناوری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جد پیگیر هستیم و تلاش داریم جوانان خلاق و کارآفرین از وام و تسهیلات کم‌بهره استفاده کنند تا غیر از رفع نیازهای اقتصادی خودشان، در اقتصاد استان، اقتصاد جامعه و تحقق هر چه با شکوه‌تر شعار سال که از اهداف والای نظام است نقش مثبت و سازنده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول