اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سعادتمند: در چند روز باید یک میلیون دلار به شفر و بویان بدهیم/ خطر سقوط و کسر امتیاز استقلال را تهدید می‌کند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در عرض چند روز و در فاصله زمانی اندک باید رقمی حدود یک میلیون دلار به شفر و بویان پرداخت کنیم.

سعادتمند: در چند روز باید یک میلیون دلار به شفر و بویان بدهیم/ خطر سقوط و کسر امتیاز استقلال را تهدید می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد سعادتمند ضمن تسلیت به خاطر درگذشت پرویز ابوطالب در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های بویان نایدنوف و وینفرد شفر اظهار داشت: چون عنوان کرده بودیم صادقانه موارد را به هواداران اعلام کنیم و از آنجا که خودم را با هواداران در امروز باشگاه شریک می‌دانم صلاح دانستم 2 موضوع بسیار مهم را در اینجا عنوان کنم.

وی افزود: متاسفانه ما امروز از فیفا ایمیلی را دریافت کردیم که تا 5 روز دیگر باید 550 هزار دلار معادل 10 میلیارد تومان به وینفرد شفر پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: اگر با کمی تدبیر با این مربی برخورد می‌کردیم می‌شد در موقع و زمان خودش این مبلغ به این مربی پرداخت شود. این اتفاق یک معضل بزرگ برای باشگاه استقلال است چون مهلت بسیار کمی برای طلب این مربی وجود دارد.

سعادتمند در خصوص مطالبات بویان نایدنوف گفت: این بازیکن از سال 97 نزدیک به 320 هزار دلار و معادل 6 میلیارد تومان از باشگاه طلب دارد و در 3 نوبت به باشگاه اخطار داده است.این موضوع هم به نوعی به بدهی ‌های باشگاه در یک مهلت کوتاه اضافه شده است. این‌ها همه تبعات زیادی برای باشگاه دارد. مثلا کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات، جرایم دلاری سنگین و یا حتی سقوط به رده‌های پایین ‌تر خطراتی است که استقلال را تهدید می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر این موارد در زمان خودش انجام می‌شد و به این شکل جمع نمی‌شد، براحتی می‌شد از پس آن بر آمد ولی ما ظرف چند روز قریب به یک میلیون دلار اعتبار نیاز داریم در صورتی که در تلاش بودیم که بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که با روحیه بالاتری در مسابقات شرکت کنند. از این موضوع خوشحال بودیم که قبل از بازی با فولاد می‌توانیم مبالغی را به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و یا در راستای حمایت از پیشکسوتان عزیز اقداماتی داشته باشیم و اقداماتی در خصوص تیم‌های پایه و تقویت آکادمی داشته باشیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: با این‌ حال این موارد به باشگاه تحمیل شده و البته این را به هواداران عزیز بگویم که ما در درجه اول از خدا کمک می‌گیریم و شک نداریم خداوند به ما کمک می‌کند. در درجه دوم خواهش می‌کنم شرکت‌ها و موسسات حقوقی که به باشگاه استقلال بدهکار هستند مطالبات باشگاه استقلال را پرداخت کنند. یک سال، دو سال، سه سال، نتوانستیم مطالباتمان را وصول کنیم. در قالب مذاکره و گفت‌وگو مجددا از این عزیزان می‌خواهم که مطالبات باشگاه را پرداخت کنند چون در غیر این صورت مجبوریم که به لحاظ قضایی وارد موارد خاص خودش شویم.

وی تاکید کرد: از دوستانی که در ماجرای دیاباته به ما کمک کردند، مجددا درخواست می‌کنم به باشگاه خودشان کمک کنند. از هواداران عزیز کمک مالی نخواهم خواست ولی هر ایده و تفکری که می‌توانند به ما بدهند را انتظار دارم که به ما این ایده‌ها را بدهند تا از این بحران خارج شویم. امیدوارم ما هم از این بحران خارج شویم هرچند زمان کمی داریم. شک ندارم خداوند ما را کمک خواهد کرد و با کمک دوستانمان و شما هواداران قطعا از این شرایط خارج خواهیم شد. 

سعادتمند عنوان کرد: چیزی حدود هفده-هجده میلیارد تومان باید به یکباره تهیه کنیم تا از این مخمصه‌ای که از سنوات گذشته به ما وارد شده، خارج شویم. به امید گذر از این بحران، امیدوارم که دعای خیر شما عزیزان همچنان پشت سر این باشگاه باشد تا مرحله به مرحله مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول