اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اداره کل ارشاد ساخت تالار مرکزی سمنان را ویژه پیگیری کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ساخت تالار مرکزی سمنان مطالبه مردم است و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان روند آغاز عملیات اجرایی این طرح را ویژه پیگیری کند.

اداره کل ارشاد ساخت تالار مرکزی سمنان را ویژه پیگیری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه مشترک بررسی آخرین وضع جذب اعتبارات تخصیص‌یافته تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان سمنان در سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: با گزارشی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشست امروز داد، مشکل زمین ساخت تالار مرکزی سمنان رفع شده است و به هیچ عنوان اجازه داده نشود که اعتبار این طرح همانند سال‌های گذشته به دیگر استان‌های کشور برود.

وی ادامه داد: ساخت تالار مرکزی سمنان مطالبه ویژه و به‌حق مردم استان سمنان است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روند آغاز عملیات اجرایی این طرح مهم را به‌صورت ویژه پیگیری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موظف به پیگیری امور در ساخت این طرح مهم فرهنگی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ساختمان کتابخانه مهدی‌شهر با اقدام‌های انجام‌شده در هفته‌های آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش فارس؛ با اقدام‌های انجام‌شده روند ساخت کتابخانه مرکزی مهدی‌شهر در هفته آینده به اتمام می‌رسد و تحویل اداره کل کتابخانه‌های استان می‌شود.

۲۰ میلیارد ریال برای ساخت تالار مرکزی سمنان اعتبار تخصیص‌ یافته است و مناقصه ساخت این مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری استان از طریق روزنامه‌های رسمی کشور در هفته گذشته انجام شد.

در این جلسه تأکید شد که باید با پیگیری مسؤولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه تلاش شود تا اعتبارهایی که به‌صورت ملی برای طرح‌های عمرانی استان سمنان مصوب و تخصیص داده می‌شود، جذب شود و برگشت نخورد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول