اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجرای اردوی تیم المپیک در هلند چه بود؟

در حالیکه شرکت تجاری ایران و هلند مدعی است که زمینه‌ساز برپایی اردو و بازی‌های تدارکاتی تیم المپیک ایران در کشور هلند بود سرپرست وقت تیم ایران این مساله را تکذیب می‌کند.

ماجرای اردوی تیم المپیک در هلند چه بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شرکت تجاری ایران و هلند در نامه‌ای که امروز در رسانه‌ها منتشر شد مدعی شد که برگزاری اردو و انجام دو مسابقه در هلند و یک بازی در بلژیک از سوی این شرکت طراحی و برنامه ریزی شده بود اما محمد رسایی سرپرست وقت تیم المپیک این مساله را تکذیب می‌کند.

رسایی به خبرنگار فارس گفت: آن زمان حبیب کاشانی مدیر تیم امید بود و اصلا بحث این شرکت ایرانی و هلندی مطرح نبود. ما از طریق امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش در کشور هلند کمپی را هماهنگ کردیم تا در این کمپ دو بازی دوستانه انجام بدهیم و یک مسابقه تدارکاتی هم در بلژیک برگزار کنیم. 

وی افزود: آن زمان از طریق سفارت هلند ویزای شینگن دریافت کردیم و از آلمان راهی هلند شدیم و دو بازی دوستانه در این کشور و یک بازی هم در بلژیک انجام دادیم. از سویی دیگر به دلیل اینکه تحریم‌های ظالمانه علیه ایران آن زمان هم برقرار بود پول کمپ را سفارت ایران در هلند پرداخت کرد و ما سپس معادل ریالی آن را به سفارت پرداخت کردیم.

رسایی تصریح کرد: اصلاً چنین شرکتی را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چرا اکنون این مباحث مطرح شده که اردوی تیم المپیک ایران را این شرکت طراحی و برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول