اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

توضیحات سازمان نظام مهندسی ساختمان پردیس درباره انشعابات گاز مسکن مهر

دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهر جدید پردیس در ارتباط با مشکلات به وجود آمده در مسکن مهر این شهر توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات سازمان نظام مهندسی ساختمان پردیس درباره انشعابات گاز مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهر جدید پردیس، پس از انتشار خبری ذیل عنوان " دلیل اصلی مشکل انشعابات گاز درمسکن مهر پردیس /تایید انشعابات پیش از واگذاری انجام شود"  در تاریخ 6 خرداد ماه 1399، در قالب ارسال نامه به خبرگزاری نسبت به ارائه توضیحاتی اقدام کرد. در نامه ارسال شده از سوی نظام مهندسی پردیس آمده است:

بدینوسیله اعلام می‌گردد، مطالب درج شده در خبر مذکور اصلاح گردد زیرا تماس تلفنی جهت کسب اطلاعات عمومی در خصوص شرکت بخشایش گاز و وروند اجرایی کار بوده که توضیحات آن به شرح ذیل جهت انتشار و اعلان به اذهان عمومی تشریح می‌گردد:

  • شرکت بخشایش گاز بعنوان مجری گاز مسکن مهر در فاز 11  می‌باشد که قرارداد با شرکت کوزو جهت اجرای لوله‌کشی و تائید گاز را قرارداد دارد و مشکلات بوجود آمده برای متقاضیان در این زمینه (شامل مبالغ دریافتی ازطریق شرکت بخشایش گاز ) با همکاری متقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان پردیس و شرکت عمران پردیس مورد بررسی قرارگرفته و به نتایج مطلوبی حاصل گردید.
  • لازم به ذکر است علت سردرگمی و بروز مشکلات برای تائیدیه گاز در شرکت بخشایش گاز  به علت شفاف نبودن  مبلغ دریافتی این شرکت از متقاضیان به نسبت تعداد دفعات مراجعه ناظر به بلوک‌ها بوده که با برنامه‌ریزی انجام شده و هماهنگی سازمان نظام مهندسی شهرستان پردیس و شرکت عمران پردیس وبا همکاری مدیران بلوک‌ها این امر تسهیل یافته است.

به گزارش فارس، فایل صوتی مصاحبه انجام شده با معاونت نظام مهندسی شهر جدید پردیس در ارتباط با مسئله انشعابات نزد خبرگزاری موجود است که  در صورت نیاز منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول