اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افتتاح 252 پروژه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در کردستان/ ایجاد اشتغال برای 447 نفر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، از 252 پروژه با اعتبار 75 میلیارد و 674 میلیون تومان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در استان خبر داد.

افتتاح 252 پروژه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در کردستان/ ایجاد اشتغال برای 447 نفر

فرید سپری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی سال‌جاری 252 پروژه با اعتباری بیش از 75 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی از ایجاد اشتغال با بهره برداری از این پروژه ها برای 447 نفر خبر داد و گفت: حوزه آب و خاک با 154 پروژه با اعتبار 5 میلیارد و 170 میلیون تومان و اشتغالزایی 190نفر بیشترین سهم از این تعداد از پروژه های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با بیش از45 میلیارد و 400میلیون تومان بیشترین سهم اعتبار در پروژه ها را به خود اختصاص داده است.

سپری اضافه کرد: 79 پروژه با اعتبار23 میلیارد و 842 میلیون تومان و اشتغال 138 نفر در رده دوم همزمان با این هفته در بخش بهبود تولیدات دامی به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در بین شهرستان های استان قروه با 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 675 میلیون تومان و فراهم کردن زمینه اشتغال 58 نفر بیشترین آمار افتتاح پروژه را به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: از میان زیربخش‌های بخش‌ کشاورزی استان کردستان نیز حوزه آب و خاک با 190 نفر و از میان شهرستانهای استان شهرستان کامیاران با 119 نفر بیشترین سهم اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است.

سپری اظهار داشت: شهرستان مریوان با بیش از 26 میلیارد تومان  و کامیاران با بیش از 20میلیارد تومان  بیشترین اعتبار هزینه شده در انجام پروژه های بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/2330/71/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول