اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«آقای استاندار» کارگران شهرداری بندرلنگه «6 ماه حقوق» نگرفته‌اند / روزهای سخت کرونایی کارگران شهرداری

عضو شورای شهر بندرلنگه گفت: حدود 6 ماه حقوق و معوقه کارگران و پرسنل شهرداری پرداخت نشده و این شرایط را برای این زحمتکشان در روزهای کرونایی سخت‌تر کرده است.

«آقای استاندار» کارگران شهرداری بندرلنگه «6 ماه حقوق» نگرفته‌اند /  روزهای سخت کرونایی کارگران شهرداری

محمدامین اورنگی امشب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرلنگه با اشاره به مشکلات عدیده کارگران و پرسنل شهرداری، اظهار کرد: حدود 6 ماه حقوق و معوقات کارگران و پرسنل شهرداری بندرلنگه پرداخت نشده و این شرایط را برای این زحمتکشان در این روزهای بد کرونایی نیز سخت‌تر کرده است.

وی افزود: کارگران شهرداری روزهای سخت و پرمشقتی را پشت سر می‌گذارند و گاها برخی از این عزیزان بدهی‌هایی را به صنوف مختلف و بانک‌ها از عدم پرداخت به‌موقع حقوق خود به‌بار آورده‌اند و دیگر کسبه اجناس قرضی به آن‌ها نمی‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرلنگه گفت: اگر خودمان را در این گرمای طاقت‌فرسا جای کارگران فضای سبز و پاکبانان سختکوش بگذاریم به سختی کار آن‌ها پی خواهیم برد و حال لازم است مسؤولان ارشد استانی هر چه سریعتر نسبت به حل مشکلات این قشر ورود کنند.

اورنگی بیان داشت: سرپرست شهرداری از هیچ تلاشی برای پرداخت به‌موقع حقوق این عزیزان دریغ نکرده است اما معوقاتی که از گذشته نیز جمع شده اوضاع را بدین شکل نا بسامان امروزی در آورده و شهرداری این شهر تاریخی همچنان به گل نشسته است.

جوانترین عضو شورای شهر بندرلنگه یادآور شد: بنده بعنوان نماینده مردم در پارلمان محلی خود را در قبل مردم علی‌الخصوص قشر کارگری پاسخگو و نوکر می‌دانم و حال از نماینده سختکوش مردم غرب هرمزگان در مجلس که روزهای طوفانی را در این دوره جدید آغاز نموده و استاندار پرتلاش هرمزگان که بارها جهت حل مشکلات این حوزه ورود کرده‌اند استدعا دارم بار دیگر این مشکل حقوق معوقه پرسنل را با درایت خود حل کنند.

خبرگزاری فارس هرمزگان طی نامه‌ای به تاریخ 13 خرداد از رئیس شورای شهر بندرلنگه جهت گفت‌وگو درخصوص گزارش عملکرد سه‌ساله شورا و شهرداری این شهر دعوت نموده ولی تا کنون پاسخی از  شورای اسلامی این شهر دریافت نکرده است.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول