اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

وزیر تعاون به گرگان سفر می‌کند/ موانع تکمیل 2 هتل پنج ستاره در حال ساخت گرگان مرتفع و تکمیل شود

استاندار گلستان با اشاره به سفر وزیر تعاون به گرگان گفت: با توجه به عدم وجود هتل‌های پنج ستاره در استان تلاش داریم موانع تکمیل دو هتل پنج ستاره در حال ساخت را مرتفع و تعیین تکلیف کنیم.

وزیر تعاون به گرگان سفر می‌کند/ موانع تکمیل 2 هتل پنج ستاره در حال ساخت گرگان مرتفع و تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: تاکنون ۷۰ هزار هکتار از اراضی کم بازده استان زهکشی شده‌اند و تلاش داریم ۵۰ هزار هکتار دیگر را در سالجاری اجرایی کنیم.
وی تصریح کرد: امسال با تلاش‌های صورت گرفته میزان تولید و مصرف برق استان در روزهای پیک مصرف برابر شده و تلاش 10 واحد گازی به سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی‌آبادکتول با همکاری صندوق ذخیره ارزی و بانک صنعت و معدن اضافه شود.
حق‌شناس افزود: با توجه به عدم وجود هتل‌های پنج ستاره در استان تلاش داریم موانع تکمیل دو هتل پنج ستاره در حال ساخت را مرتفع و تعیین تکلیف کنیم.
استاندار گلستان یادآور شد: در سالجاری که به عنوان جهش تولید مزین شده تلاش داریم با حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی زمینه رونق و اشتغال را فراهم آوریم. 
حق‌شناس ادامه داد: در هفته‌های آتی گلستان میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر معین استان در اقتصاد مقاومتی خواهد بود و به منظور استفاده از راهکارهای مناسب مشکلات پروژه‌ها  مرور خواهد شد.

* مجوز استخراج ید با نظارت کامل محیط زیست تنها به شرکت‌هایی داده خواهد شد که بتوانند پسآب حاصل از استخراج را به اعماق زمین تزریق کنند
وی خاطر با اشاره به شرکت‌هایی که درخواست مجوز استخراج ید را داشته‌اند، نشان کرد: مجوز استخراج با نظارت کامل محیط زیست تنها به شرکت‌هایی داده خواهد شد که بتوانند پسآب حاصل از استخراج را به اعماق زمین تزریق کنند و چنانچه شرکت‌هایی که برای آنها مجوز صادر شده در سالجاری بهره‌برداری را آغاز نکنند مجوزشان به دیگران واگذار خواهد شد.
لازم به ذکر است در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، قدرت‌الله عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیشرو ارائه کرد و همچنین دیگر اعضا دیگر نیز گزارشی از پروژه‌‌های در دست اجرای دستگاه‌های خود بیان کردند و پیرامون آن تبادل‌نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول