اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیکاری جوانان کهگیلویه آزار دهنده است

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در دیدار با وزیر کار خواستار توجه ویژه به اشتغالزایی در شهرستان‌های چهار گانه شد.

بیکاری جوانان کهگیلویه آزار دهنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه حجت‌الاسلام سید محمد موحد با محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این نشست با اشاره به گستردگی جمعیتی شهرستان‌های چهارگانه گفت: متاسفانه شرایط اشتغال برای جوانان در این منطقه و حوزه انتخابیه با توجه به افزایش آمار جوانان تحصیلکرده و فنی  مساعد نیست.

موحد با تاکید بر ظرفیت‌های هلدینگ‌های  زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خواستار استفاده از پتانسیل شرکت‌های سرمایه گذاری و کمک به بحث اشغالزایی و همچنین حمایت از طرح‌های کارآفرینی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه شد.

وی با بیان اینکه در بعضی از شرایط بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پروسه‌های زمانبری را تعریف می‌کنند خواستار دستور وزیربرای تسهیل در پرداخت تسهیلات بانک‌های منتسب به آن وزارتخانه و صندوق کارآفرینی امید شد که با استقبال و دستورات لازم وزیر همراه بود.

شریعتمداری نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از پیگیری‌های سید محمد موحد در اولین روزهای نمایندگی خود اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی در شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول