اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

از دستگیری سارق در گرمسار تا توقیف محموله قاچاق در شاهرود

سارق معتاد و سابقه‌دار در گرمسار دستگیر و محموله میلیاردی کالای قاچاق در شاهرود توقیف شد.

از دستگیری سارق در گرمسار تا توقیف محموله قاچاق در شاهرود

غلام‌حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان گرمسار در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و کنترلی خود، جوانی ۳۲ ساله معتاد و سابقه‌دار را که در یکی از خیابان‌های فرعی شهر در حال پرسه زدن بود، دستگیر کردند.

وی به تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی مأموران پلیس در این راستا اشاره کرد و افزود: مجرم مقابل ادله محکم پلیس لب به اعتراف گشود و هشت فقره انواع سرقت با انگیزه تأمین هزینه‌های اعتیاد به مواد مخدر را اعتراف کرد.

 توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در شاهرود

سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز به فارس گفت: مأموران پلیس شاهرود بامداد گذشته یک دستگاه تریلر را در محور بین‌المللی تهران- مشهد برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از تناقض‌گویی‌ها و عدم تطابق مدرک ارائه‌شده با کالای موجود توسط راننده، مأموران انواع کالای قاچاق شامل ۱۱ حلقه لاستیک ، یک هزار و سه عدد انواع ظروف شیشه‌ای، ۲۰۰ عدد لامپ هالوژنی، یک دستگاه تلویزیون سامسونگ و یک دستگاه کولر گازی از این خودرو کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این محموله از پایتخت کشور به استان خراسان رضوی بارگیری شده بود، گفت: ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول