اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رفع موانع تولید اولویت دستگاه قضا در فارس

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از رفع مشکل 11 کارخانه در سال جاری خبر داد.

رفع موانع تولید اولویت دستگاه قضا در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با روسای واحدهای قضائی و سازمان‌های تابعه اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضائیه در راستای تحقق شعار سال از ابتدای امسال تاکنون مشکل 11 کارخانه برطرف شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز شاهد رفع موانع تولید در 35 کارخانه در سطح استان بودیم ،گفت: تلاش می کنیم به منظور رفع موانع تولید،مشکلات و موانعی که در دستگاه های تولیدی استان وجود دارد را مرتفع کنیم.
موسوی در ادامه این نشست از کاهش 11 هزار فقره پرونده در یکسال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر مجموع کل پرونده ها 27 هزار و 977 مورد و تعداد پرونده های دادگاهی چهار هزارو 306 فقره می باشد.
وی همچنین بر کاهش اطاله دادرسی تاکید کرد و گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع مدت زمان رسیدگی به پرونده ها از 25 روز به 16 روز کاهش یافته است.
رئیس کل دادگستری فارس در ادامه از رسیدگی جدی به پرونده های فساد مالی خبر داد وعنوان کرد: در سال 98 تعداد 13 فقره پرونده فساد کلان بررسی شد که بر این اساس تا کنون شش میلیارد تومان به بیت المال بازگشت داده شده است.
موسوی در پایان به کاهش آمار کیفری نیز اشاره کرد و افزود: همچنین در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به هفت هزارو 500 زندانی مرخصی داده شده که 28 مورد مربوط به مهریه و 717 مورد مسایل مالی بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول