اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه است/ دانشگاه فرهنگیان تقویت شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبود نیرو در آموزش و پرورش احساس می‌شود گفت: دانشگاه فرهنگیان تقویت شود.

آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه است/ دانشگاه فرهنگیان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اظهار کرد: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین، پایتخت فرهنگی هم هست که عالمان زیادی را در خود پرورش داده است.

وی با اشاره به اینکه در رژیم منحوس پهلوی تلاش بر این بود تغییرات اجتماعی را در آموزش و پرورش قرار دهند افزود: در دین مبین اسلام تقدم پرورش بر آموزش عنوان شده که همین موضوع اهمیت موضوع تربیت را نشان می‌دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همدان با تاکید به اینکه سلامت جسمی و روحی باید در آموزش و پرورش باشد و فضای آموزشی و مربی نقش مهمی در این زمینه دارد اظهار کرد: در دوران اتقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دانش‌آموزان نقش مهمی در کشور داشتند که امروز نیز همین طور است بنابراین نباید از نقش معلمان در تربیت این قشر غافل شد.

وی با اشاره به اینکه امروز کمبود نیرو در آموزش و پرورش احساس می‌شود گفت: هرچند درک می‌کنیم مشکلاتی وجود دارد اما باید تلاش کنیم تا به نتیجه خوبی برسیم، دانشگاه فرهنگیان استراتژیک‌ترین بخش در تأمین نیروی انسانی است که باید توسعه یابد.

فلاحی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان اهمیت زیادی دارد تأکید کرد: لایحه بدهید تا تمام‌قد در مجلس به آن بپردازیم، اگر امروز می خواهیم در عرصه‌های مدیران سیاسی و ... موفق باشیم باید به مدیران و معلمان آموزش و پرورش توجه خاصی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «مهمترین مقابله با آمریکا خدمت به مردم است» که باید به این امر مهم بپردازیم عنوان کرد: متاسفانه لجبازی‌های سیاسی که در برخی دوره‌ها به بدنه آموزش و پرورش سرایت کرد نقش این مجموعه را به حاشیه برد که امیدوارم بتوانیم با تلاش‌ مضاعف خدمتی به جامعه فرهنگیان و آموزش و پرورش  بکنیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول